İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

17 Haziran 2012 Pazar

Mavala Double Lash Kirpik Serumu

Mutlu pazarlar :)

Dün kaşlar dedim bugün de kirpikler olsun konu.

Mavala double lash benim bir süre önce kullandığım ve bitirdiğim bir ürün. Şu aralar piyasada ucuzundan pahalısına kaş kirpik ürünleri almış başını gidiyor. Mavala'nın bu serumu da oldukça merak edilen bir ürün çünkü nispeten ucuz. 45 tl civarı bir fiyatı var.

Ürüne gelirsek. Vaadleri arasında kirpikleri uzatmak, kalınlaştırmak ve güçlendirmek var ki başka da birşey kalmadı zaten. Ben bir kaş kirpik insanıyım. Kaşlarım da kirpiklerim de gür, uzun ve ten rengime göre oldukça kalın. Fazla rimel sürdüğüm için kirpiklerimi biraz daha güçlendirsin ve uzatıyorsa biraz daha uzatsın diye aldığım bir üründü.




Kirpikleri bir miktar güçlendiriyor evet. Yani farkı az da olsa görebiliyorsunuz. Bir miktar uzattığı da doğru. Çok çok az uzatıyor fakat kalınlaştırmıyor kirpikleri.

Bu serumu sabah akşam oldukça düzenli kullandım. 2 ay kadar gitti sanırım. Fakat kullanmayı bıraktığınız anda eskiye dönüyorsunuz. Bir kalıcılık söz konusu değil. Biraz kirpik bazı gibi birşey. Çift taraflı rimeller ya da kirpik bazları rimelin etkisinden korur ve fiber yapılar sayesinde uzatırsa kirpikleri bu da öyle bir işe yarıyor.

Bu ürün yerine bitkisel yağlardan yararlanırsanız daha etkili bir sonuç alabilirsiniz.

Sevgiler :))

3 yorum:

  1. Bitkisel yağlar hani aktarlarda satılanlar ?

    YanıtlaSil
  2. aktarlarda satılanlar da olabilir. ben evde bademyağı, zeytinyağı, hint yağını karışıtırıyorum o da işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  3. ismini hatırlayamadım bir blogger da uzun süre önce kullanmıştı, merak ettim sonuçlarını. Tıpkı dediğin gibi, işe yarıyor evet ama bıraktığın anda eskisine dönüyormuş. Çok da merak ediyorum, durum bu ise riskli bir seçenek gibi gözüktü gözüme :) Yazınla birlikte kararım kesinleşti

    YanıtlaSil