İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

24 Eylül 2011 Cumartesi

Lush-Saç Ürünleri

Merhaba,
Bugün bu zaman kadar kullandığım Lush saç ürünlerimi paylaşmak istedim. İyisiyle, kötüsüyle:) Genel olarak memnun kaldım çoğundan. En sevdiğim tarafı ise içlerinde silikon olmaması. Market şampuanlarının çoğunda bulunan silikon saça yumuşaklık verse de saçı çevreleyip sardığı için havasız bırakıp uzun vadede matlık veriyor. Lush ürünlerini seviyorum. Şampuan içeriklerinin bazılarında sodium laureth sulfate, ammonium laureth sulfate gibi deterjan bazlı temizleyiciler var. Aynı zamanda koruyucu olarak da paraben mevcut sakınanlar için. Fakat duruladığım için bu durumu çok fazla önemsemedim.

Godiva katı şampuan: Godiva tek kelimeyle harika kokuyor ve bu koku benim saçlarımda kalıcı oldu bir günlüğüne. Saçlarımı sertleştirmedi aksine kullandıktan sonra yumuşacık yaptı. Küçücük olmasına rağmen uzunca bir süre de dayandı. Yalnız tek sorun banyoda susuz bir yerde saklamak. Lush bunun için küçük metal kaplar yapmış fiyatı 2 lira. Ben kullanmadım bu kapları ama işini garantiye almak isteyenler olabilir:)


Big Şampuan: Big mat ve cansuz saçlar için deniz tuzu ve limonlu bir şampuan. Küçük bir kutuda geliyor ve içinde gerçekten parça parça deniz tuzu var. Kullanımı zor. Avucunuza alırken bir kısmı yere dökülebiliyor ve  her seferinde su girmemesine dikkat etmek lazım. Ama vadettiği gibi gerçekte canlılık veriyor saça. Bir de yağlanmayı geciktiriyor. Boyalı saçlarda sertleşme yapabilir benim salarım boyasız ve herhangi başka bir kimyasal işlem geçirmedi lakin kreme ihtiyaç duyuyorum kullandıktan sonra. Bir de kokusu çok ferah.
American Cream Saç Kremi: Bu saç kremi benim saçlarımın nem ihtiyacını karşılayan bir krem ve harika bir vanilya-portakal kokusu var. Hergün kullanmak için uygun saçlarımı ağırlaştırmadan nem veriyor. Big şampuandan sonra kullanıyorum. Boyalı ya da yıpranmış saçlar nem açısından yetersiz bulabilir.
Hair Doctor Saç Maskesi: Lush bu maske için " içindeki doğal ve bitkisel içeriklerle yıpranmış saçlarınıza eski formunu kazanması için yardımcı olacaktır." diyor. İçinde katkı maddesi yok ve kullanım ömrü kısa. İçerik olarak nane ve biberiye ağırlıklı. Saç maskesinden ziyade saç derisi maskesi. Ben bir dönem yaşadığım kepek sorunum için almıştım. Açıkçası çok faydasını görmedim. 1 kere kullandım. Yapısı kına gibi ve saç derisine uygulamak zor. En güzel tarafı saç derisini, içeriğinde nane ve biberiye gibi bitkiler dolayı, ferahlatması. Gerçek anlamda saç dibi ferahlıyor. Bir de resimde göründüğünden çok daha küçük.

H'suan Wen Hua maske: Bu maske gerçekten besleyici. İçinde yumurta bile var:) Kullandıktan sonra saçları yumuşacık yapıyor. Tek sorunu dolapta saklamak lazım. Bir de raf ömrü kısa. Ama alınıp kullanmaya değer. benim omuz hizasında saçlarım için bir kutu 3 kullanımlık oldu.

Daddy-O Şampuan. Bu şampuan saçlara hacim veriyor. Ama ince telli olan saçlar için değil. Yıkadıktan sonra hemen akşamına sönen saçlar vardır ya bu şampuan onlar için. Benim saçlarım gür ve kalın telli bunu kullanınca şampuan reklamlarında kızlar gibi oldu hacmi:) Kokusu ilk başta yadırganabilir ama ben sevmiştim. İçlerinde en çok saçta kalan koku da bu şampuana ait. İnce telli ve hacim arayan saçlar Cynthia Slyvia Stout şampuanı deneyebilirler. İçeriğinde bira ve konyak yağı var. Bu ikisi hacim veriyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder