İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

26 Eylül 2011 Pazartesi

Renkli Nemlendirici-Chanel Hydramax vs Dior Hydra Lİfe

Renkli nemlendiricileri artık çoğumuz fondöten yerine tercih eder olduk. Birçok kozmetik markası da ürünlerine bir renkli nemlendirici ekledi. Benim ilk renkli nemlendiricim Estee Lauderin Day Wear Plus ıydı. Daha sonra bu ürünün yeniden lansmanı yapıldı. Benim aldığım halinde ciltte koyu sarı bir maske gibi duruyordu. Daha sonra Dior Hydra Life aldım. Chanel Hydramax ise tester olarak verildi ama kendisi hakkında fikir edinebilecek kadar ürüne sahibim:) Benim için renkli nemlendirici de bir tek marka var o da Laura Mercier. Laura Mercier in benim için tek olmasının sebebi çok açık ten rengine sahip kişiler için-mesela ben NC 20-renk alternatiflerinin, cilt tipine göre de normal ve oil-free şeklinde cilt tipine seçeneğinin bulunması. Laura Mercier renkli nemlendirici ayrıcıa diğerlerine göre çok daha kapatıcı.(Laura Mercieri çok kez deneyip alınacaklar listeme eklediğim için hakkında kısacık bir yorum yaptım:)

Bugün detaylı bahsedeceğim iki tanesine gelecek olursak.

Chanel Hydramax: Chanel fondotenleri çok başarılı bunu söylemeden geçemeyeceğim. Fakat aynı şey renkli nemlendirici için geçerli mi bilemiyorum. Bu nemlendirici kesinlikle kapatıcı değil sadece cilt tonundaki eşitsizlikleri düzenleyip canlı bir ifade veriyor yüze. Hydramax denilince nemlendirmesi bol diye düşünülebilir fakat bence kuru ve kama ciltler mutlaka altına nemlendiriciye ihtiyaç duyacaktır. Fotoğraflardaki 10-Sable/Sand rengi. Bundan açığı da yok fakat bu bile bana koyu geliyor malesef. Bu ürünün nemlendirici istemesinin bir diğer sebebi de eşit bir şekilde dağıtılamaması. Nemlendirici de bu sorunu bir yere kadar çözüyor. SPF 15 koruması var. Ürün hassas ciltlerde içeriğindeki yoğun parfümden dolayı rahatsız edici olabilir.




Dior Hydra Life. Ben bu ürünü çok severek aldım ve bir süre çok severek kullandım. Diğerinin aksine bu ürün nemlendiriyor ve kapatıcılığı kat kat daha fazla. SPF 20 koruma faktörü var. Diğeri kadar yoğun olmasa da parfümlü bir ürün. Bu ürünü tamamen bırakmamın sebebi ise cildimde ciddi anlamda parlamaya sebep olması. O kadar yoğun bir parlama ki yüzümü yağla silmişim gibi duruyordu. Bıraktığımda da o yağlı hissiyat bana dermatoloğa gidecek kadar sivilce çıkarmama sebep oldu. Bu arada benim cilt tipim karma ve hassas. yazın yağlıya dönük olabiliyor. Bendeki 1 numarası ve bu da bana koyu geliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder