İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

17 Aralık 2011 Cumartesi

Jane Iredale -vanilya club aralık kutusu

Tekrar merhaba,

Vanilya Club Aralık kutusundan bu pudra çıkmıştı.



Üstte gördüğünüz minik şey. Kendisi bir far boyutunda.Hatta ben bunu far zannettim ilk önce. Bendeki rengi bisque. Biraz fazla sarımtrak benim için. Geldiği günden beri kullanıyorum. Yorunlar genel olarak şöyle;

Mac 109 nolu fırçayla uyguladım. Oldukça kapatıcı bir pudraya göre. Ciltle bütünleşmesini beğendim. İçerisinde spf 20 koruması da var. Genelde mineral makyaj pudra sevmesem de bunu sevdim. Rengi de benim için biraz fazla sarımsı olsa da yine de uydu diyebilirim. Fakat orjinal boyu 120 tl. Tam boyunu almayı düşünmüyorum. Çünkü bu fiyata iyi bir fondoten ya da pudra alınabilir. MAC msf leri çok daha fazla beğeniyorum.

Pudranın yanında Jane Iredale lip plumper var. Madrid rengi. Rengi mauve bir ton olsa da renksiz gibi birşey. Çok çok hafif bir renk veriyor. Dudak dolgunlaştırıcı ürünlere ihtiyacım olmasa da deneme için bu ürünü de bir hafta kullandım. Hafif tarçınlı bir kokusu ve tadı var. Ne yazık ki dudak dolgunlaştırmıyor gözlemlediğim kadarıyla. Bitene kadar aklıma estikçe kullanırıım özellikle hafif birşey arıyorsam ama onun dışında gidip alacağım bir ürün olmaz.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder