İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

27 Aralık 2011 Salı

L'occitane Shea Butter El & Ayak Kremi

Dün post hazırlamadığım için bugün hazırlıyorum :)

L'occiatane ın en meşhur ürünlerinden ikisi herhalde. Özellikle de el kremi. İlk gönderilen vanilya club kutusundan da çıkmıştı 5 ml lik boyları. Ben daha önce tam boylarını da kullanmıştım.

El kremi % 20 oranında shea yağı içeriyor. Bu krem için fazla söze gerek yok aslında. Kullandığım en iyi el kremi diyeceğim.Çünkü elleri yağlı his bırakmadan nemlendiren ve bu nemlenmiş halini uzuuun süre koruyan bir krem. Ellerimi yıkadıktan sonra krem sürme ihtiyacım olur fakat bununla öyle olmuyor. Evet fiyatı standardın üzerinde fakat çok azı yetiyor. Defalarca alabileceğim bir ürün. Ayın son günü ve sonraki ayın ilk günü l'occitane da belli ürünler indirime giriyor. Bu krem de indirim dahilindeki ürünlerden. 150 ml olanı 64 lira, indirimde 48 lira oluyor. 30 ml i ise 21 TL.


Ayak kremi ise %15 shea yağı içeriyor. Bunun haricinde içerisinde lavanta ve nane var. Bu da bütün gün yorulmuş ayakları rahatlatıyor. Fiyat olarak el kremiyle aynı. Ben ayak kremini çok tercih etmiyorum. Çünkü vazelin de benim için aynı işi görüyor. Ayak kremi yerine 2 tane el kremi almayı tercih ederim :)


Sevgiler.. 
:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder