İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

29 Ocak 2012 Pazar

Bir oje 70 tl eder mi?-Chanel # 509 Paradoxal

Herkese tekrar merhaba :))

Bu sorunun cevabı hayır etmez.Chanel'in bu ojesi geçen sene sonbahar da 505 onumarasıyla birlikte çok meşhur oldu. Ben de kendimi şımartmak istediğim için ve çok merak ettiğim için aldım. Bir daha da bu kadar para verip almayı düşünmüyorum.

509 gri-mor bir oje. Aslında gri ojenin içinde milyonlarca mor-pembe ışıltı var. Eldeki duruşu ise kirli bir mor. Güzel kışlık bir renk. Fırçası OPI ya da Sally Hansen ojeler gibi değil. Bildiğimiz küçük fırçalardan. Chanel ojeler de 3 zararlı kimyasalı içermiyor. Tırnaktan çıkarması da kolay.Fakat çabuk bozuluyor. Çabuktan kastım 2. gün tırnak uçları çok rahat soyulmaya başlar. Essie, OPI, Sally Hanse, Rimmel, Pastel, Mavala çok çok daha iyi alternatifler.

Ben oje almayı severim ama bu etmez. Gerçekten.  Hiçbir oje 70 tl etmez. (Bu arada sevilde 66.50 tl bu harvey nichols fiyatı) Pastel bu rengin farklı tonlarını 2-2.5 tl gibi bir fiyata satıyor. Fakat yine de tercih kişinin :)


Sevgiler :))






Sadece iki tırnağıma sürdüm çünkü bbugün bu ojeyi süresim yoktu ama yazasım vardı :)

Baş parmağımda da denediğim Butter London ojelerden ikisi var :)

10 yorum:

  1. bir ojeye en fazla 30 tl veririm :)

    YanıtlaSil
  2. bencede bi oje 70 tl etmez ki bi de ben ojeden nefret ederim kokusuna hiç tahammülüm yoktur hele bi de uzun tırnakta kırmızı tonlarında ojeyse off yani o kişiden hemen kaçarım.:))

    YanıtlaSil
  3. özgecim ben de gerçi NARS Purple Rain için 39 tl vermiştim:)

    melalcim aynen uzun tırnak ve kırmızı ojeye benim de tahammülüm yok:)

    YanıtlaSil
  4. canim, benim bir tane chanel ojem var, o da "black pearl". rengi gercekten muhtesem ama ojenin kendisinden hic memnun kalmadim, hic kalici degil. o yüzden bu parayi kesinlikle haketmiyor.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel oje de.
    oje etse de 70 tl o kadar vermeyi içim elvermez :D

    YanıtlaSil
  6. chanel oje 70 tl miymis=)iyi ki oje kullanmıyorum:)))50 tl filandır gibi düsünüyordum ben;)

    YanıtlaSil
  7. Pastel no. 69'u bu tona çok benzettim.
    Bu oje çok hoşmuş ama ben de en fazla 7-8 taş çatlasa 10 tl veririm ojeye=)Sanırım içinizde en cimri benim=P

    YanıtlaSil
  8. fulyacım katılıyorum bu da kalıcı değil.

    dofacım 70 tl'ye çok daha kullanışlı şeyler alınır hakikaten insanın içi elvermiyor :) Ben 55 tl'ye almıştım geçen sene o zaman da içim bir cız etmişti :D

    itsbeacim nerden bulaştım bu oje illetine bilmiyorum en iyisini yapıyorsun :D

    cyborgcum pastelinki daha bile güzel olabilir:)

    YanıtlaSil
  9. Sence en kalıcı oje hangisi?

    YanıtlaSil
  10. butter london çok güzel ve opi. Fakat hem ucuz hem de bol renk seçeneği olan üstelik de dbp, toluen ve formaldehit içermeyen pastel de favorim:)

    YanıtlaSil