İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Ocak 2012 Cumartesi

Dior Addict Ultra Gloss #686 Flash

Merhaba,

İstanbul iki gündür karlar altında. Hava buz gibi. Blog yazmak için gayet güzel bir gün :)

Normalde gloss kullanacaksam kremsi yapıda olup içinde ışıltı olmayanları tercih ederim. Fakat bu gloss istisna :) Arkadaşımda görüp bayıldıktan sonra almaya karar vermiştim.

Fuşya ya da florasan pembe de diyebiliriz. İçerisinde mavi-gümüş çok çok minik ışıltılar var. Glitter diyemeyeceğimiz kadar mini minicik. Kalıcılığı için orta diyebilirim. Hatta aza yakın. Yani renk bir süre sonra gidiyor ışıltılar kalıyor. Bu glossun sevmediğim tarafı da bu. Gümüşi ışıltıyı sevmediğim için de tekrar uygulamam gerekiyor. Genelde gece makyajında tercih ediyorum. Şık duruyor. Gündüz için nadiren kullanıyorum. Biraz fazla parlak kalıyor. Fiyatı 70 tl civarında. Bir daha alır mıyım? Bu rengi almam herhalde. Fakat bu serinin başka renklerini alabilirim :)Dior glossları seviyorum çünkü dudakta ağırlık hissi oluşturmuyorlar, yapış yapış değiller, kokuları yok.










Parmağımdaki duruşu dudaktakine en yakını diyebilirim.

Sevgiler :))


2 yorum:

  1. rengi sana cok uygun bunun aynısını clairesden almıştım ama numarası 13 mü yoksa 8 miydi kendi markasından ama aynı renk aynı doku 5tl bende çok dayanmadı çok kullandım ama tavsiye ederim ucuz arayışındakilere
    bu arada cekilişim var cekilişime katılmak isteyenler katılsın duyurmak istersen http://modamakyajlove.blogspot.com/2012/01/giveaway-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
  2. özgürcüm teşekkür ederim:) ucuz alternatifi olması süper neticede hergün kullanılacak bir renk değil:)

    YanıtlaSil