İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

21 Ocak 2012 Cumartesi

PCO Plasenta Maskesi

Herkese merhaba,

Bugün aralık ayı lila kutumdan çıkan pco plasenta maskesi hakkında yazmak istedim. Koyun plasentası denilince insanda acayip hisler uyanmıyor değil. Fakat plasenta yüksek oranda protein, vitamin ve cilde yararlı yağlar içeriyor. Bunun haricinde maske içeriğinde hyaluronik asit, a vitamini, e vitamini, kolajen ve c vitamini var.

Maske oldukça yoğun bir sıvının içerisinde olan bir gazlı bez aslında. Ağız ve göz kısımları olmayan gerçek bir maske şeklinde :)


Bu maskeyi temiz cilde 20 dk uyguladıktan sonra yıkamadan bekliyorsunuz. 6 saat kadar ciltte kalması tavsiye ediliyor. İçerisinde özellikle a vitamini olduğu için maskeyi gece uygulamanızı tavsiye ederim. Ben de gece uyguladım.

Maskenin vaadleri şöyle :



Placenta Maskesi içeriğinde bulunan koyun plazentası , hyoluronik asit , kojik asit , kollagen , Vitamin E , Vitamin C , Aloe Vera gibi etkin maddelerden dolayı özellikle kırışıklıklar , sarkmalar ve cilt lekeleri üzerinde yardımcı olmaktadır.
  • Hücre yenilenmesine
  • Mimik hareketleri ile oluşan kırışıklıkların azaltılmasına
  • Cilde nem kazandırılmasına
  • Toksik maddelerin atılmasınına (Antioksidan etki )
  • Lekelerin açılmasına
  • Cilde elastikiyet ve dolgunluk kazandırmasına
  • Cildin vitamin ve mineral ihtiyacının sağlanmasına
  • Akne aktivitelerinin azalmasına YARDIMCI olmaktadır.

Bunlar uzun vaadeli etkileri. Benim iki kür sonunda gördüklerim ise şöyle. Bir kere cildi aydınlatıyor. Ciltteki o mat görüntüyü alıyor.Nemlendiriyor. Hafif bir gerginlik hissi veriyor. Benim cildim kışın saçma sapan bir kurur daha önce de bahsetmiştim. Bu maskesi o kuruluk hissini yok etti. Cildi rahatlatıyor gerçekten. İşe yaradı diyebilirim.


Sakınanlar için maske paraben içeriyor. Fakat ben parabeni çok önemsemiyorum. İçerisinde parfüm de var. Her ne kadar baskın olmasa da yine de parfümsüz bir ürün olsa daha iyi olabilirdi. 


Bu maskesinin 12'li kutusu 150 tl. Alır mıyım? Alabilirim. Kür olarak 2 ay kadar kullanmayı düşünebilirim özellikle cildimin sapıttığı şu dönemde. Uzun vadeli olarak yararlı olacağına ikna oldum.


Burada lila kutudan çıkan ikiliyi görebilirsiniz:)



9 yorum:

  1. aynı fikirdeyim canım bende 2.maskeyide kullandıktan sonra bloguma yazıyım diyordum,bende çok beğendim ve kür olarak alabilirim.)

    YanıtlaSil
  2. özgecim blogda bekliyorum senin detaylı yorumunu da :D

    YanıtlaSil
  3. ben de merak edıyodum bu maskeyı..ama bı arkadaş ıyı şeyler söylemıyınce vazgeçtım kullanmaktan:(

    YanıtlaSil
  4. lifecım merak ettim nesinden memnun kalmamış arkadaşın çünkü pahalı baya ben de tamamen almadan birkaç yorum daha almak istiyorum..

    YanıtlaSil
  5. ıçınde hormon varmış..o yüzden kesınlıkle kullanmamamı söyledı bı arkadaş..uzun zaman olmuş bu arada..aldın mı canım sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liffe ürün hormon içermiyor. Topikal uygulamalar için hazırlanmış bir ürün. Koyun plasentasının esensial formu kullanılmış (yoğun vitamin protein,yağ ve su içeriyor)ve ürün 22-2-2008 tarihinde Sağlık Bakanlığı tarafından denetlenmiş ve uygun görülmüştür diye rapor hazırlanmış bir ürün.

      Sil
  6. aaa iyi oldu söylediğin canım. yok daha almadım

    YanıtlaSil
  7. valla adsız bu konularda ıyı olan bır arkadaş şu yorumu yaptı ve ben ona ınanıyorum..aklımda böyle bır şüphe varken de asla alıp kullanmam..yorumu sızle de paylaşayım;

    Amerika'da bu konuda doktorlar tarafından birçok uyarılar yapılıyor. İçerisinde ostrojen ve progesteron hormonu bulunması muhtemel. Parabenden östrojenik aktivitesi var, kanser yapıyor diye kaçınanların nasıl böyle bir şey yaptığını anlamak mümkün değil!

    YanıtlaSil
  8. adsız;
    ayrıca saglik bakanligi bir urun hormon icermemeli demiyor kı,hormonlar kremlere konuyor zaten. Hormonsuz plasenta olmaz.

    Koyun plasentasinin "esansiyel" formunu söyler mısın rıca etsem?

    YanıtlaSil