İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

22 Ocak 2012 Pazar

MAC Plink!

Bugünün ikinci postu ne olsa diye düşünürken sevgili özge sevdiğin rujlar olsun dedi. Ben de sevdiğim rujlardan birini swatchlayıp yazayım dedim. Hepsini toparlamak ve swatchlamak için zamana ihtiyacım var:)

Kendisi taze bitti. Hatta son kalan bir parça kırılıp yere düştü :(

Plink Mac'in Lustre serisinden mavi alt tonlu uçuk bir pembe. Her gün hemen hemen her makyajla kullanılabilecek ve çok kişiye gidebilecek joker bir renk bence. İçinde mini minicik ışıltılar var. Çok sheer yapıda olmasa da yoğun bir örtücülüğü yok. Lustre serisinin sürümünü de seviyorum gayet yumuşak ve dudağı kurutmuyor. Kalıcılığı orta. çok kalıcılar diyemem. Fakat ben zaten mütemadiyen ruj sürdüğümden benim için sorun olmuyor :) Bütün  mac rujlar gibi hafif vanilyamsı kokuyor. Çok severek kullandım yakın zamanda tekrar almayı düşünüyorum. Aşağıda farklı ışıklarda rengi göstermeye çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur :D








4 yorum:

  1. bu ruj benim de listemde alıcam kesinlikle çok tatlı bi rengi var güle güle kullan neslişim :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. post için teşekkürler tatlım:) bencede tam joker bir renk. Bazen illa değişik renkler alayım diye böyle joker renkleri kaçırıyorum ben:)

      Sil
  3. özgecim ne demek:) ben de hep joker renkler alıyorum orjinal renkler kalıyor :D

    YanıtlaSil