İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

16 Şubat 2012 Perşembe

Bittiler :)




Son zamanlarda biten ürünlerim bunlar. Kendileri gidip gelen voltajdan dolayı biraz flu çıktılar.

Bioderma Sensibio H20-Bunlardan kaç tane bitirdim artık saymıyorum :) Burada detaylı bahsettim okumayanlar için :)

Johnsons Baby Vazelin- Klasik vazelinlerden farklı olarak içinde e vitamini ve aloe vera var. Rengi ve kokusu da çok güzel. Vazelin bence edinilebilcek en ucuz ve etkili ayak kremi :)

Flormar Eyebrow Liner-Burada da bahsettiğim gibi benim için kendisi bir eyeliner dı.

Watsons Disk Pamuk: Ucuz güzel disk pamuk :) Ne zaman bir watsons görsem alıyorum:)

Mac Painterly Paintpot: Artık dibine gelmiştim ki kapağı düştü kayboldu ki kurumaya da başlamıştı zaten. Burada da bahsetmiştim. Ben kendisi far bazı olarak kullandım ve memnun kaldım.

Dolabım biraz boşaldı. Darısı diğer bitmek bilmeyenlerin başına :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder