İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

6 Şubat 2012 Pazartesi

Mimlenmişim :))

itsbea beni mimlemiş:) hemen cevaplarım gelsin :D


1.Blogun hakkinda kimin haberi var ve nasil tepki veriyorlar?

Sevdiceğimin ve bazı arkadaşlarımın:) Arkadaşlarım baya memnunlar bana sordukları bazı şeylerin cevabını burada alıyorlar. 

2.Hangi ürünü aslinda almak istiyorsun ama henüz cok pahali buluyorsun? 

Guerlain Terracota Four Seasons :) Kavuşamayan aşıklar gibiyiz kendisiyle :D

3.Hangi kozmetigi her gün yaninda tasiyorsun?

Lip balm ve o gün sürdüğüm rujum. Aslında bir hafta içinde sürdüğüm bütün rujlar yanımda oluyor çantada birikiyor :D

4.Hergünki makyajin nasil oluyor?  

Genelde doğal oluyor. Çoğunlukla göz makyajında renkli makyaj tercih etmiyorum. Pudra/Bronzer, allık, doğal tonlarda bir göz makyajı, ruj. Fakat koyu renk ruj kullanmayı seviyorum.

5.Bir dahaki gitmek istedigin tatil yeri neresi?

Kaş
6.Hangi dilleri konusabiliyorsun?

İngilizce, Almanca

7.Bu aralar en cok ne yiyip/iciyorsun?

Bu aralar değil her zaman bitter çikolata :D Her daim su :D


Bu mimi yapmamış tüm blogger arkadaşlarıma gönderiyorum:)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder