İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

10 Şubat 2012 Cuma

Mimmm

Arkadaşlar sevgili karbeyaz beni mimleşim. İlk defa bu kadar kompleks bir mimle karşı karşıyayım :D

Kurallar şöyle :)


Postu hazırlarken kuralları yazmanız gerekiyor.
Herkesin 11 tane kendine ait soruyu cevaplaması gerekiyor.Sizi tagleyen kişinin hazırladığı 11 soruya cevap vermeniz, sonrasında kendi hazırladığınız 11 soruyla 11 kişiyi taglemeniz gerekiyor.
Sorularınızı cevaplamasını istediğiniz 11 kişinin bloguna bunu haber vermeniz gerekiyor.
Sizi tagleyen kişiyi tagleyemiyorsunuz.
11 kişiyi net bir şekilde taglemeniz ve bunu okuyorsan taglendin şeklinde bir yazı yazmanız gerekiyor.






Bunlar karbeyaz'ın 11 sorusu :)


1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Rimel 

2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?

Yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar

3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?

İnternet :)

4-En sevdiğiniz renk nedir?

Kırmızı

5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?

Her hafta penguen :) Arada Vogue ve Instyle

6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler ?

Lisaeldridge, pixiwoo, pixi2woo, fleurdeforce, ve tabiki yeni yeni başlayan türk bloggerlar, sparkleicious, kavala, chunlibeauty, just makeup...

7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?

Sakin sessiz olsun da :)

8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?

Blog yazmak, resim yapmak,

9-Takıntılarınız var mı?

Hahaha. Takıntı benim göbek adım

10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?

Bilmem o kadar çok şey var ki :)

11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız? 
Spor yaparım. Spordan kastım hareket etmek. Özellikle açık havada ise. Belki bir de bir iki vitrine bakarım. Tabiki telefonla da konuşurum :)




Bunlar da benim sorularım :)


1-Sevdiğin 3 makyaj markası?
Hmm Nars, Mac, Bobbi Brown


2-En sevdiğim parfüm?
Narcisso Rodriguez for her


3-Makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
Aslında lisede yapmaya başladım diyebilirim ama makyajdan kastım annemden aşırdığım kalem ve allıktı. Üniversitede son sınıfa doğru makyaj yapmaya başladım.


4-Aşk/Romantik komedi filmlerini sever misin?
Genelde hayır. Issız adama arkadaş zoruyla iki kere gittim ve filmin başından sonuna kadar abartısız güldüm. Ama iki tane benim için en şahane filmler listesinde olan filmim var. Love Story ve Notebook. Herhalde 10 kere seyrettim.


5-En çok para harcadığın cilt bakım ürünü?
Güneş koruyucu


6- En sevdiğin çizgi film?
Taş devri ve jetgiller. Bu ikisini ayırmam mümkün değil :))


7-İlk aklına gelen çocuk oyunu?
Yağ satarım bal satarım :)


8-Saçlarını boyuyor musun ve ne renk?
Boyamıyorum doğal hali küllü sarı/kumral bir renk


9-En sevdiğin kitap ya da kitaplardan biri?
Amin Maalouf Doğu'nun Limanları, İhsan Oktay Anar Puslu Kıtalar Atlası


10-En çok korktuğun şey?
Sevdiklerimin ölmesi


11-En sevdiğin ve sevmediğin meyve?
Elma. Sağlık için arada yesem de genel olarak hiç sevmiyorum ama elmalı kurabiye ve elmalı tarta bayılırımmm. En sevdiğim ise kesinlikle karpuz :D




Şimdi kimleri mimlesem :)
dörtdörtlük blogdan gözde, onur, organikhayatbb, pınar-sparkle-icious, betirella, junkhead, deepbeauty özge, pelito, dark blue kitty mimledim sizi arkadaşlar :)


Yaparsanız zevkle okuyacağım.


Sevgiler :D














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder