İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Şubat 2012 Salı

Yes To Carrots Lip Balm

Herkese merhaba,

Yes to Carrots markası içerisinde petrol, phthalate (Türkçesi fitalat mı bunun :)) ve paraben içermeyen ve doğal içeriklerden oluşan cilt bakım ürünleri üretiyor. Tüm cilt tipleri için farklı içerikleri var domates, salatalık, havuç gibi.(Doğal içerik dese de bazı ürünlerinde parfüm var maalesef)

Bu zamana kadar birkaç ürününü kullanmakla beraber en sevdiğim lip balmları oldu. Kavunlu olanını kullandım.

İçeriği:

Yes To Carrots Lip Butter - Melon 
INGREDIENTS:  Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Beeswax, Flavor, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tocopherol (Vitamin E), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract*, Cucumis Melo Cantalupensis (Melon) Seed Extract*, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Extract*, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract*, Limonene, Linalool, Citral. 


Görüldüğü gibi çoğunlukla bitkisel yağlardan oluşuyor. 


Nemlendirmesi güzel. Yağlı ve parlak durmuyor. Kolay emiliyor. İçinde petrol yok ki sırf bu bile benim bu ürünü almam için yeterli bir sebep. Fiyatı 8.90 tl idi. 3lü setler halinde de satılıyor. O da 18-20 tl gibi olması lazım. Alalı belli bir zaman oldu ama çok değişmiş olacağını sanmıyorum. Yes to Carrots markasına ait ürünlerin diğerlerini (Maalesef hepsi yok) ve bu lip balmları Sephoralarda bulabilirsiniz. 

Sevgiler :))



4 yorum:

  1. benim dudaklarım çok kuruyor,ne sürersem sürüyüm,buna pek engel olamıyorum ama bu ürünü merak ettim açıkcası,herşeyi geçtim,içeriğinin doğal olması süper bişey.

    YanıtlaSil
  2. busesinem kesinlikle tavsiye ederim çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Balmlarını denemedim ama domatesli yüz yıkama jeli ve havuçlu gündüz kremini kullanmıştım=)

    YanıtlaSil
  4. elaselcim ben de domatesli maskesi ve nemlendiricisi vardı ama hiç memnun kalmadım. havuçlu el kremi güzeldi ama :)

    YanıtlaSil