İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

6 Şubat 2012 Pazartesi

Mavala Velvet #396

Herkese merhaba
resimlerimini çoktan çektiğim dosyada yazılmayı bekleyen mavala velvet ojeden bahsedeceğim bugün.
Bana ismi gibi nedense kadifeleri çağrıştırıyor. Çok yumuşak bir rengi var. Birazcık OPI Barefoot in Barcelona ya benzetiyorum rengini. Velvet bende OPI'ya göre daha pembe duruyor. İkiside sütlü kahve-pembe tonlarında. Gül kurusu gibi. Çok hanım hanımcık bir renk :)

Amma velakin bu oje hiç dayanmıyor. İki katta hala tam opak oluyor diyemem. Fakat 3 kat sürünce de kurumuyor ağır bir görüntüsü oluyor. Anlamsız bir şekilde tırnak uçlarının rengi açılıyor. Evet bu oje tırnak uçlarından açılıyor. Soyulmuyor. Çok enteresan bir durum. Oje ağarıyor resmen :) Elimde en az kalıcılığı olan ojelerden biri bu hatta belki ilk sırada.

Rengi çok seviyorum ama bir daha alır mıyım bilmiyorum. Fşyatı ben aldığımda 15 tl idi şimdi 18 tl yapmışlar. 5 ml. Karşılaştırma açısından OPI ojeler 15 ml.

Gelsin fotolar :) Hepsi iki kat uygulanmış hali.




Hatırlatma amaçlı OPI Barefoot in Barcelona'yı da ekleyeyim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder