İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

12 Şubat 2012 Pazar

Dior Nude Sculpting Powder

Bugün başka ne yazsam diye düşünürken hiç pudralar hakkında yazmadığımı farkettim. Genelde çok fazla fondoten kullanmıyorum. Çoğunlukla-hele de yazın-pudra kullanıyorum. Geçen yaz başında aldım sanırım bu pudrayı.

Dior Nude Sculpting Powder ya da nam-ı diğer Dior 3'lü pudra aydınlatıcı, allık ve pudradan oluşuyor. Toplam 13.5 gram. Gramaj olarak fena değil gibi dursa da asıl pudra kısmı ürünün yarısı. Diğer yarısı da allık ve aydınlatıcı. (Referans olması açısından Clinique pudralar 9 gr, Dior Healthy Matte Bronzer da 9 gr)

Pudranın en güzel yanı ciltle bütünleşiyor. Kesinlikle maske hissi yaratmıyor. Ciltte toz toz durmuyor. Aydınlatıcı ve allık kısmı da başarılı diyebilirim. Özellikle aydınlatıcı kısmı glow etkisini sim, parıltı, şıkırtı olmadan sağlıyor. 3 bölümü karıştırıp kullananlar da var ama ben bu şekilde kullandığımda cildimde baskın olarak pembe duruyor. Dolayısıyla ben ayrı arı kullanmayı tercih ediyorum.

Pudranın en kötü yanlarından biri çok kötü tozutması. Bir diğer sorunu ise başta da belirttiğim gibi pudra olan kısmın aslında ürünün yarısı olduğu. Genelde allık ya da aydınlatıcı olarak elim buna çok gidiyor diyemem. Çantamda sürekli olduğundan çoğunlukla makyaj tazelemek için kullanıyorum. Bu arada 20 Beige Praline rengini kullanıyorum.

Sakinanlar için talk içeriyor. Fiyatı da 120 tl civarında olması lazım.

Bir daha alır mıyım? Zannetmiyorum. Eğer tamamı pudra olsaydı düşünebilirdim. Fakat allık ve aydınlatıcı kısmı ne kadar başarılı olsa da, daha çok sevdiğim allıklarım var :) Dior pudralardan bir loose powder olanını deneyeceğim.


Soldan sağa pudra-allık-aydınlatıcı

Ambalajı oldukça şık. İçinde kocaman bir aynası var. Yanınızda taşımak için ideal diyemem ama biraz ağır.

Kolumdaki allık ve aydınlatıcı kısmı


Sevgiler :))

2 yorum:

  1. Hatırlıyorum bu pudra forumda çok konuşuluyordu=) 3 renkli kullanamam diye vazgeçmiştim galiba iyi yapmışım=)kalan 2 rengi allık niyetine kullanıp bitir bari cnm ziyan olmasın..

    YanıtlaSil
  2. aynen canım allık diye kullanmaya çalışıyorum ben de ziyan olmasın diye ama bitmesi gereken başka allıklar da var :) ne olacak bu halimiz böyle :)

    YanıtlaSil