İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

26 Şubat 2012 Pazar

Bedavadan Güzellik :)

Herkese merhaba :)

Sevgili pınar geçenlerde hazır gıdaları ve öncelikle tatlıyı bırakmakla ilgili güzel bir post hazırlamıştı. Ben siyah çikolatadan vazgeçemiyorum :) Fakat hazır gıdaları bırakmak konusunda kendisine sonsuz destek veriyorum. Elimden geldiğince tüketimimi minimuma indirdim. Fakat yılbaşından beri uygulamaya çalıştığım ve benim için en öncelikli olanı kolayı bırakmaktı.

Ben bir coca-cola zero bağımlısıydım. Adından tadından ambalajıdan herşeyine zaten coca cola severim zero çıktı çıkalı da light olanında geçiş yapmıştım daa az şekerli diye.

Gelgelelim kendisinin içinde yararlı tek birşey yok. Varsa da yok. Yapay tatlandırıcı, glikoz şurubu, karbondioksit gibi safi zarar birşeyi içmeyi bırakmak benim için sağlık adına devasa bir artı olduğu kadar bedavadan güzellik :)

Çünkü kola ve tüm gazlı içecekler selülit yapıyor. Hareketli ve çok bol su için biri de olsam da yine de sebep oldu. Aynı şekilde keser kesmez de yavaş yavaş azaldığını gördüm. Son derece ciddiyim denemesi bedava :) Hele ki gün içerisinde merdiven çıkıp hareketinizi arttırırsanız farkedeceksiniz. Bir de bol bol kese/peeling selülit için yapılabilecek minimum maliyetli çözümler.

Dişleri boyuyor ve çürütüyor.

Şişkinlik ve ödem oluşturuyor.Boşu boşuna vücutta ağırlık hissi yaratıyor.

Yaklaşık 2 aydır temizim kola konusunda :) Bir daha da kolay kolay elim gitmez.

Eğer gazlı içeceklerden uzak duramıyorsanız. Azaltın. Yerine soda, ayran, ayran-soda ki benim favorilerimden, hatta direkt olarak su içebilirsiniz. İçtiğiniz suyu tatlandırabilirsiniz. Ev yapımı bol naneli taze limonata yapabilirsiniz.










8 yorum:

  1. Çok doğru bir karar vermişsin. Ben de uzun zaman önce kolayı bıraktım zaten içen biri de değildim o yüzden zor olmadı. Cips i de bıraktım rahatım :D

    YanıtlaSil
  2. uzunincekıvırcık artık hiç aramıyorum kolayı :) Cipsle aram hiç olmadı zaten:) En iyisi sağlıklı kuruyemişler:)

    YanıtlaSil
  3. ben kolayı ağzıma sürmeyeli 1 yıl oldu ve hiç aramıyorum doğrusu. aferin bana iyi ki böyle yapmışım diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bende bırakıyorum bir hafta içmiyorum sonra yine aynı...En iyisi hiç satın almamak evde olmayınca yememek içmemek daha kolay oluyor. Kutlarım seni:)

    YanıtlaSil
  5. süpersin! çok iyi yapmışsın bırakmakla, lightlarda şeker yok ama aspartam daha da beter. tebrikler canım :) benim ikinci aşama tuz tüketimini azaltmak olcak. yaşasın sağlıklı beslenmek! :Pp

    YanıtlaSil
  6. canım ben yaklaşık bir 5 senedir kolayı ağzıma bile sürmüyorum. diğer asitli içecekleriyse kırk yılın başı belki... güzel yazı olmuş =)

    YanıtlaSil
  7. Hülyacım aynen herşeyden önce sağlık için doğru bir adım :)

    pabloanddido eve almayınca cidden farkediyor. teşekkür ederim :)

    sparkle-icious teşekkür ederim, yaşasın sağlıklı beslenmek:) aspartam daha da beter zaten >:(

    aynadakikedi tebrikler:) teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  8. Süpersin :) Bende 2-3 yıldır kola vb içecekleri neredeyse hiç içmiyorum. Aynen senin gibi çikolatayı bırakamıyorum :( (Pınar duymasın :P) onun dışında hazır gıda vb minimum seviyeye indirdim...

    YanıtlaSil