İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

13 Nisan 2012 Cuma

Mim :))

Dofacım beni mimlemiş :)
Gelsin bakalım :)

1-Yemek olsan ne yemeği olurdun?
 Sarımsaklı yoğurtlu kızartma- şöyle patlıcan, kabak, patates, biber karışık :)

2-Müzik aleti olsan hangisi olurdun ?
Hmm flüt olabilir.

3-Araba olsan hangisi olurdun?
Volkswagen Beetle


4-Aylardan hangisi olurdun ?
Mayıs :))

5-Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Klasik siyah bir stiletto

6-Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Klasik siyah elbise/beyaz tişört/beyaz gömlek

7-Renk olsan hangisi olurdun?
Kırmızı

8-Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?
Ya bunda da kararsızım:) Kedigillerden herhangi biri olabilir ya da baykuş. Baykuş besleme hayali kuran kaç kişi var acaba?

9-Şu an okuduğun kitabın 137.sayfasında neler var ?
"Hizmetçi beni hayretle süzdü, bir hareket yapmadığımı görünce, telgrafı masanın üzerine bırakarak gitti. Yerimden fırladım, bu sefer, ne olacaksa bir an evvel olsun diye, süratle telgrafı açtım."


Severek yatım. Ben de bu mimi junkhead özgeye, pınara ve kavalaya gönderiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder