İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

27 Nisan 2012 Cuma

Sebamed Clear Face Care Gel

Herkese merhaba,
Birkaç önceki yazımda-sanırım aylık favoriler yazısı-bu nemlendiriciden bahsetmiştim. Bugün daha detaylı anlatacağım.

Önce içerik :
Aqua, Aloe barbadensis leaf gel, Propylene Glycol, Glycerin, Sorbitol, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Sodium Carbomer, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Sorbic Acid


İçerik olarak ne parfüm, ne paraben, ne formaldehit var. Amacı sadece nem vermek ve bunu iyi bir içerikle yapıyor. Allantoin, panthenol, Hyaluronik asit, aloe vera gibi oldukça yararlı maddeler içeriyor.
Akneye eğlimli, karma/yağlı ve aynı zamanda hassas ciltler için bir nemlendirici. 

Yapısı jel kıvamında. İlk etapta yapış yapış gelebilir. Uygulandığında serin hoş bir his bırakıyor. Kolay emiliyor sonrasında herhangi bir tabaka bırakmıyor. Jel yapılı olduğu için bazı nemlendiriciler gibi cildin üstünde oturmuyor. Hatta ilk kullanımda alışana kadar ya nemlendirici sürdüm de sanki hiç sürmemiş gibiyim diye düşünebilirsiniz fakat kesinlikle öyle bir durum yok. Aksine sakinleşmiş ve nemlenmiş bir cilt bırakıyor. Sabah makyaj altına denemedim. Eğer aceleniz varsa sabah cilde emilmesini bekleyip makyaj yapmak zaman alabilir. Ben sabahları güneş koruyucu kullandığım için bu kreme ihtiyaç duymuyorum.

Özellikle geceleri ya da yazın kullanmak için hafif birşey isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Üzerinde her ne kadar akneye eğilimli ciltler için yazsa da karma, yağlı, normal cilt tipleri de memnun kalır diye düşünmekteyim. Çünkü herhangi bir kurutucu ya da sivilceye yönelik iyileştirici bir içeriği yok. 

Şu ara cildim sapıtmış vaziyette. Yine soyucu kremler ve antibiyotikler içindeyim ve bu durumun bir sorumlusu var. Yakında yazacağım. Bu sebepten bu ilaçlarla beraber bu jeli kullanıyorum. Pul pul soyulan ve kızaran cildimi sakinleştirdiği için çok memnunum.

Yine yakın zamanda bahsettiğim Toleriane Ultra ile karşılaştırırmam gerekirse ultra içerik olan shea yağı içeriyor. Bu da yağlı ve akneye eğilimli ciltlerde daha fazla akneye ya da yağlanmaya sebep olabilir diye düşünmekteyim. Yoksa Toleriane Ultra yı da çok başarılı buluyorum. 




33.50 TL ye almıştım birkaç ay önce. Bittiğinde tekrar alacağım.


Sevgiler...

12 yorum:

  1. önce temizleyiciden bahsediyorsun sanarak dalgınlıkla okudum yazını canım :) sonra jeton düştü :) bu clear face serisi aslında akneye eğilimi olan ciltlere çok uygun.
    ben de soyucu ilaç kullanıyorum canım şu an da çene bölgem de nalet sivilcelerin izleri var :( senin neden çıktı ?

    YanıtlaSil
  2. canım ben de soyucular kullanıyorum. clear face serisinin temizleyicisi,ni de deneyeceğim. benimki muhtemelen dior nude fondoten yüzünden çıktı :( diorun üz ürünler ben de böyle bierşeye sebep oluyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. neslıhancım elıne saglık. öncelıkle çok güzel bır yazı olmuş..ben de denıyım dıyorum bu ürünü ama bır ıkı arkadaş yapış yapış oldugundan bahsettı.ama sen böyle bırşeyden bahsetmemışsın..

    YanıtlaSil
  4. liffecım teşekkür ederim. Açıkçası hafif yapışkan bir yapısı var jel olduğu için. Normal nemlendiricilerden bir tık daha geç emiliyor ama emildikten sonra cilt yüzeyinde birşey kalmıyor. Ben hep gece kullandım. Dolayısyla o yapısı beni çok rahatsız etmedi.

    YanıtlaSil
  5. ıçerıgı çok az ve öz oldugundan güzel bır ürüne benzıyor..yaglı cıltler ıçın üretılen ürünler genelıkle kurutucu özellık taşıdıgı ıçın benı bıraz düşündürmedı degıl..ama bu ürün bıraz bu klasmanın dışına çıkıyo sanırım..ılk fırsatta deneyıp, yorumlarımı yazıcam canım..blog ortamın çok sıcak bu arada..

    YanıtlaSil
  6. lifecım teşekkür ederim :)
    bu ürün kurutmaktan öte gözenek tıkamayan nemlendiriciler içeriyor. dediğin gibi az ve öz bir içeriği var. umarım memnun kalırsın sen de :)

    YanıtlaSil
  7. İçerik için sağol şeker=) bekliyordum..ben de inceleyim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Ben aylar önce tüm seriyi, hatta aslında tüm Sebamed yüz bakım ürünlerini aldım. Ancak o yapış yapışlık hissi aksine daha fazla yağlandıracak korkusuyla bıraktım.
    Şimdi yeniden kullanacağım sanırım :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Clearface ürünleri son derece başarılı ürünlerdir.

    YanıtlaSil
  10. 3.kutusundayim bu kremin cildime cok iyi gelen tek urun. Aksam suruyrm sabaha gecirio kizarikliklarimi. Ben normal sabah aksam kullaniyorum. Cok guzel bir urun hassas ciltler icin.

    YanıtlaSil
  11. Ben bu jeli tek gecerim.cildimi en iyi urun bu geldi. Hassas bi cildim var beyaz tenliyim.aninda gecirio kizariklik falan. 3. Yu kullaniyorum. Bana doktor vermisti ama normal nemlendirici olarak sabah aksam kullanyrm.

    YanıtlaSil