İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

11 Haziran 2013 Salı

Bioderma Node G Şampuan

Direndik, direniyoruz...

Bu süreçte blogumu çok özledim. Hem olan olaylar hem de genel yoğunluğum yüzünden pek keyfim yok bu aralar. Ama yine de yazacağım.

Geçtiğimiz zamanlarda Bioderma Node ile ilgili yorumlarımı yazmıştım. Bu sefer Node G hakkında yorumlarımı yazacağım. Node G yağlı saçlar için olanı. Aslında aşırı yağlanma gibi bir sorunu yok saçlarımın ama hem merak ettiğimden hem de arındırıcı bir şampuan aradığımdan Node G yi de denemek istedim.

Önce içerik gelsin:

Aqua/Water/Eau, Caprylyl/Capryl glucoside, PEG-150 distearate, PEG-6 Caprylic/Capric glycerides, Sodium lauroyl oat amino acids, PEG-15 cocopolyamine, Lactic acid, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Disodium EDTA, Quaternium-80, Propylene glycol, Sodium hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance).


Bu şampuanı diğer arındırıcı şampuanlardan ayıran en önemli özellik saç derisini yıpratmaması ve oldukça nazik olması. Saçları oldukça güzel temizliyor. Yağlanmayı olabildiğince de engelliyor. Kepeği de yok ediyor.
Sonrasında saç tipinize bağlı olarak krem ihtiyacı duyabilirsiniz ama ben krem kullanmasam da sıkıntı hissetmiyorum.


Yapı olarak Node'un aynısı. Su gibi.Buna alışmak biraz zaman alabilir. Bir de eksi tarafı fiyatı. Normalde 400 ml sinin fiyatı 47,5 TL, 200 ml sinin fiyatı da 35,5 TL. %20 indirimli online olarak bulabilirsiniz.

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder