İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Temmuz 2013 Pazar

Elseve Arginine Saç Dökülmesine Karşı Bakım Kremi

Herkese merhaba,


Reenkarnasyona inanmıyorum ama bir güç var ve ben önceki hayatımda kediydim. Hatta spesifik olmam gerekirse bir himalayan.
Nasıl ki kediler tüy dökerse ben de sapır sapır saç dökerim mevsimsel. Şu ara da o dönemdeyiz. Evin heryeri saç. Çalıştığım masanın etrafı saç. Bana sarılanların üstlerinde saç. Korku filmi gibi.

Bir isyan anında" amaaaan bunu da bir deneyeyim" diyerek Elseve'in bu kremini aldım. Kendisini 60 sn kafanızda tutup durulayınca saç dökülmeniz %95 oranında azalıyormuş. Vay anasını dedim ve denedim.

Pek de bir umudum yoktu. Çünkü ben maske falan kullanmaya gelemeyecek kadar üşengeçim saç konusunda.

Ve şok. Harbiden kafamda 60 sn tutup duruladığımda saç dökülmesinde bariz bir azalma gördüm. Haftada 2 kez kullanıyorum ve bariz bir fark görüyorum. Hatta duşta bunu kullandıktan sonra bile dökülen saçlar birkaç tel. Ayrıca hem saçları yumuşatıyor, hem de çok güzel kokuyor.


Ben bu ürünle iligi sıkıntım. Fiyat. 16 tl ve 200 ml. Benim saçlarım o kadar uzun olmamasına rağmen iyice yedirebilmek için bir ceviz büyüklüğü kadar kullanıyorum. Dolayısıyla çok uzun dayanmayacak.

Onun dışında dökülme için gerçekten etkili olduğu düşünüyorum. Serinin diğer ürünlerini de deneyeceğim.

Sevgiler :))


1 yorum:

  1. saçlarım o kadar dökülüyor ki şu ürün iyi geliyormuş denilen herhangi bir ürünü şu an koşup alabilirim o derece.

    YanıtlaSil