İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

23 Şubat 2012 Perşembe

Garnier Saf&Temiz Günlük Nemlendirici Bakım

Herkese merhaba :)
Bugünün postu yine cilt bakımı :)

Garnier'nin saf ve temiz serisi nemlendiricisi benim geçen yaz keşfettiğim ürünlerden biri. Daha önce de bahsettiğim gibi kafasına göre takılan bir cildim var. Mesela şu ara deliler gibi kurumuş çatlamaya müsait cildim yazın da yağlanıyor. Karma aslında ve hassas.

Jel kıvamında yağsız ve oldukça hafif bir ürün. İçinde az da olsa boyar madde ve çok çok hafif bir salatalık kokusu var. Beni ikisi de rahatsız etmedi.

Ürün detayları şöyle:

Garnier Skin Naturals Saf & Temiz Günlük Nemkendirici Bakım 
Cilt Problemlerinin Oluşumu Önler.
 
Garnier Saf & Temiz Günlük Nemlendirici Bakım Benim İçin Uygun Mu?
 
Evet, eğer stres, hormonal değişiklikler ve kirlilik cildinizin dengesini bozuyorsa, tıkalı gözenekler, yağlanma gibi cilt problemleri yaşıyorsanız, cildiniz karma ve yağlıysa uygundur.
 
Farkı Nedir?
 
Çift etkili kombine bakım ile; cildi tahriş etmeden düzgünleştiren formülü ile günden güne cilt problemlerine karşı savaşmaya yardımcı olur. Daha yumuşak bir cilt ve gün boyu süren rahatlık hissi için cildinizi nemlendirir.
 
Nasıl Etki Eder?
 
Dermatologlar tarafından temizleyici ve düzenleyici etkileri ile bilinen salisilik asit ve çinko içeren formülü, cilt problemlerine karşı savaşmaya yardımcı olur ve tekrar oluşumlarını önler. Hafif ve yağsız dokusu cildi nemlendirmek, gözenekleri sıkılaştırmak ve homojen bir cilt yapısı elde etmek için cilde hemen nüfuz eder.  









Bunların hepsini gerçekleştiriyor. Bu kremi özellikle güneş koruyucusu altına uyguladığımda-t bölgesine- parlamayı oldukça hafifletiyor. Matlık konusunda baya etkili. Tabi ki mucizevi bir etki tek bir ürünle olmaz ama nemendiricinin ciltde hafif de olsa artısı var. Ciltte pürüzsüz bir his bırakıyor kendini ağır hissettirmiyor.


40 ml. Fiyatı da ben aldığımda 12 liraydı. Şimdi de hemen hemen aynıdır diye düşünüyorum. Yaz gelsin yine alacağım şiddetle tavsiye ederim :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder