İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

2 Şubat 2012 Perşembe

Nuxe 3 Güllü Temizleme Sütü-NUXE Lait Demaquillant aux 3 Roses

Herkese merhaba,

Bugün post hazırlayamayacağımı düşünüyordum ama vakit bulabildim :)

Bugün sevdiğim markalardan biri olan Nuxe'un 3 güllü temizleme sütü hakkında yazacağım.  Öncelikle içerik gelsin :)

Aqua/Water/Eau, Butylene Glycol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil (Coconut), Steareth 7, Squalane,Cetearyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hydrogenated Coconut Oil, Corylus Avellana Nut/Seed Oil (Hazel), Ceteareth 33, Tocopherol (Natural Vitamin E), Capryloyl GlycineTocopheryl Acetate (Vitamin E), Sodium Hydroxide, CarbomerCitric Acid, Ethylhexl Glycerin, Parfum/Fragrance, Dehydroacetate Acid, Phytic Acid, Propylene Glycol, 10 Hydroxydecanoic Acid, Sebacic Acid, 1,10 Decandiol, Rosa Centifolia (Rose) Flower Water, Rosa Gallica (French Rose) Flower Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Rosa Alba Flower Extract, Rosa Hybrid Flower Extract, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Extract (Bitter Orange), Benzyl BenzoateGeraniol, Hexylcinnamal, Cinnamyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Linalool



Bu ürün hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri  için yüz ve göz çevresini makyaj ve kirde temizleyeceğini vaad ediyor. İçeriğinin %93'ü doğal. Paraben ve fenoksietanol içermiyor. 


İçerisinde çeşitli yağlar (Fındık yağı, hindistan cevizi yağı), e vitamini, çeşitli ekstreler mevcut. Ürünün eksi yanlarından biri parfüm içermesi. Fakat kokusunu rahatsız edici bulmadım. Sadece olmamasını tercih ederdim.




Daha önce de belirttiğim gibi ben önce makyajımı sonra cildimi temizliyorum. Bu ürün göz makyajını çıkarma konusunda Bioderma Sensibio H20 kadar başarılı değil. Önce yüzümü yıkayıp çözülmeye başlamış rimeli sildiğimde etkisini gösteriyor. Ten makyajını güzel çıkarıyor ama hakkını yiyemem fondoten+pudra+allık üçlüsünü büyük ölçüde çıkardı. Plastik bir şişesi var. Pompalı bir şişe olsa daha da güzel olurdu. 


Bu ürünü yıkama jelinden önce ve sonra iki türlü de kullandım. Evde olduğum günler sabahları yüzümü silip nemlendirici sürmeden bıraktığım da oldu. Yağdan zengin olduğu için nemlendirme etkisi de var.


Bir daha alır mıyım? Evet alırım. Memnun kaldım. Özellikle yazın cildimi nemlendiriciyle yormak istemediğimde jelle temizleyip ardından bu sütle silip bırakabilirim. 200 ml 52.50 tl.

(Yine de makyaj temizlemek için Bioderma bir adım önde.)

Sevgiler :)











2 yorum:

  1. nuxe ürünlerini geçen yıl kullanmaya başladım ve gitgide daha çok sever oldum. şuan sütünü kullanmıyorum yıkama jelini kullanıyorum süt olarak farklı bir markadayım ama nuxete alabilirim güzel diyorsan:)

    YanıtlaSil
  2. özgecim ben de nuxe ürünlerini seviyorum. yıkama jelim de nuxe. Ben bunu sevdim baya. Çünkü çok yumuşak cildimi yormuyor içeriği doğal. tavsiye ederim yani:)dediğim gibi bir tek göz makyajını temizlemede çok iyi değil.

    YanıtlaSil