İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

8 Haziran 2012 Cuma

Kitoko Oil Treatment Saç Bakım Yağı

Herkese merhaba,

Kitoko oil treatment saç bakım yağı bana lila kutudan ya da vanilya kutudan gelmişti. İşime yarayan ve oldukça sevdiğim bir ürün oldu.

Kendisi şu şekilde anlatılmış :


Kitoko Bakım Yağı Afrika Karite ağacından elde edilen Karite Yağı, Argan Yağı, A ve E vitaminlerinin özgün bir karışımını içerir ve doğal UV filtresine sahiptir.
Bütün saç tipleri için ideal olan bu hafif yağ özellikle kuru ve yıpranmış saçlar için çok yararlıdır.
 
  • Yoğun birşekilde saçı besler, yumuşatır ve güç kazandırır.
  • Parlaklığını ve nem dengesini geri kazandırır.
  • Dalgalı ve zor taranan saçları yumuşatır.
  • Yağ hissi bırakmaz saç tarafından kolaylıkla emilir.
  • Omega yağları antioksidanlar, A ve E vitaminleriyle zenginleştirilmiştir.
  • Doğal UV koruması ile kurutması süresini belirgin bir biçimde azaltır.




Saçı besliyor. Yumuşatıyor. Özellikle kuru saç uçlarından şikayetçeysiniz ve/veya saçlarınızda matlık varsa memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ben  zaten içinde argan yağı olan herşeye bayılıyorum.

Bu yağı emilme hızı açısından Nuxe kuru yağa benzettim. Fakat saçlarda Nuxe'dan çok daha başarılı. Çok çok hızlı emiliyor. 

Kullanım olarak da nemli ya da kuru saça elimde  ısıttığım birkaç damla yağı yağı eşit şekilde uyguluyorum.
Bendeki 10 ml lik boyu. Bir de 100 ml lik olanı var. 10 ml 20 tl. 100 ml lik olanı ise 70 tl. Bu yağ ne kadar zamandır ben de bilmiyorum ve düzenli kullanıyorum. Omuzlarımdan biraz daha uzun saçlarım var ve şu ana kadar daha yarısı bitmedi. 100 mllik boyunu alsam ne kadar gider bilmiyorum. Fakat bittikçe alabileceğim bir ürün olduğunu içim rahat söyleyebilirim.

Sevgiler :)


8 yorum:

  1. merhaba,bendede var lılakutudan cıkmıstı,pekı kullanım olarak esıt olarak surulup kac dakıka beklenıyor?

    YanıtlaSil
  2. durulama gerektirmiyor yazmayı unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bu ara araştırma içerisindeyim pek çok yağı var saç için kerastase elixir ultime, schwarzkopf BC miracle oil ve nashiargan yağı bunlardan birini muhakak almam lazım ama kafam karışık biraz hangisi iyi gelir hepsini de alamam çünkü hepsi için bütçem yetmez;) saçlarım ince telli ağırlaştırır korkusu var sonuçta yağı?

    YanıtlaSil
  4. merhaba:) ben kerastase a karşı biriyim çünkü temel olarak yaptıkları elseve i daha farklı bir şişeye koyup 10 katına satmak. Schwarzkopf ve nashiarganı bilmiyorum :(
    bu yağın kokusu var ama çok güzel :) kesinlikle ağır ve kötü bir koku değil. çok çabuk emildiği için yağlanma yapmıyor. Saç kremi gibi düşünebilirsin. Saç bakımı için besleyici bir yağ arıyorsan-saç diplerine sürmek için falan-bu yağ olmaz. bunun için naçizane watsons da satılan live clean markasının argan bakım yağını öneririm.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. schwarzkopf ta kerastase ninki gibi birşey ondan bende vazgeçtim ama nashi argan yağın hakında baya iyi şeyler yazmışlar senin kullandığın kitoko gibi onu deneyim bari en azında argan para verilir;)

    YanıtlaSil
  6. hemen almalıyım :)

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de içerisinde argan yağı olan her şeye bayılıyorum orofluido kullanıyorum ama anında yağlanıyor saçlarım tatlım :( mümkünse hem matlığı giderip uçları besleyen hem de dipleri yağlandırmayan bir bakım yağı olsa keşke :)

    YanıtlaSil
  8. kuzum ben sana yarın uzun uzun aklıma gelen bütün ürünleri anlatırım yarın :)

    YanıtlaSil