İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

24 Ekim 2012 Çarşamba

Clinique Airbrush Concealer

Herkese iyi bayramlar,

Bayramda bol bol dinlenip uyuyalım da concealer a ihtiyacımız azalsın. Evet benim gibi sabahın köründe kalkmak mecburiyetindeyseniz-ki çoğumuz öyle değil miyiz?- concealer hayat kurtarıcı oluyor. Benim kronik morluklarım çok şükür yok ama sabahları çok erken uyandığımda veya dinlenemediğimde oluyor. Genelde hafif kapatıcılar tercih ediyorum. Eğer Bobbi Brown corrector gibi kıvamlı bir ürün kullanacaksam da çok hafif uyguluyorum.

Clinique Airbrush Concelaer oldukça hafif yapılı olmakla beraber kapatıcılığı ortanın üzerinde. Aynı zamanda ışığı yansıtıyor. Bundan sebep daha canlı ve aydınlık bir göz çevresi oluşturuyor. Gelin makyajımda da bunu kullandım.

Aynı zamanda fırçalı olduğu için uygulaması da pratik. Sabah işe giderken sürdüğüm kapatıcı akşama kadar yerinde duruyor. Dolayısıyla kalıcı diyebilirim. Çizgilere dolması gibi bir sorun da yaşamadım.








Bende olan 01 Fair rengi. Son iki foroğrafta hafif pembemsi rengi belli oluyor sanırım. Ben göz altı ürünlerinde pembe tonlu ürünleri tercih ediyorum daha doğal durduğu ve morlukları daha iyi kapattığı için. Sarı alt tonlu kapatıcılar grimsi bir renk oluşturuyor. Fiyatı 65 tl sevil'de. Yine alır mıyım? Gayet severek kullandım. Tabi ki alırım.

Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder