İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Ekim 2012 Pazartesi

Rimmel Smokey Brun Quad

Herkese merhaba,
Uzun zamandır renkli kozmetik ürünü yazmamışım. Fotoğraf çekmeye çok zaman bulamıyordum ama bugüne kısmetmiş :)

Rimmel Smokey Brun 4lü far paleti benim aldığım günden beri bayılarak kullandığım birşey oldu çıktı. Bir kere renkler hem yaz hem kış hem gece hem gündüz için oldukça kullanışlı. Pigmentasyonları çok çok iyi. Yapılarını mac e benzettim biraz. Ayrıca fiyatı 20 tl. Eğer indirimli bulursanız ki ben watsons dan %25 indirimli almıştım tadından yenmiyor.




Renkleri gelince..

Burada ışıktan biraz parlak çıkmış olsa da swatchlarda daha net belli oluyor.
En alttaki renk inci rengi bence :) Daha farklı bir tarif bulamadım.
Soldaki renk mac naked lunch, urban decay sin e dupe olabilecek uçuk bir pembe.
Üsteki ise muhteşem bir mürdüm tonu tam sonbaharlık.
Sağdaki benim bu paletteki favorim. Bisküvi rengi gibi birşey.



Bu ilk denediğim rimmel fardı ve dediğim gibi çok memnun kaldım. Diğer renklerini de denemek isiyorum.

Sevgiler :))

4 yorum:

  1. bende çok memnunum bu farlardan tatlım 3 lü olanlardanda bir renk aldım oda çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. özgecim ben de onları merak ediyordum. Bir dahakine onlardan alacağım:)

    YanıtlaSil