İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

30 Aralık 2012 Pazar

OPI You Don't Know Jacques

Herkese merhaba,
Geçen haftaki doğumgünü hediyelerim içinde en sevindiklerimden biri de betwinus.com'un güzel Gizem'inin OPI oje setiydi. Kendisine buradan bir kere daha öpücüklerimi yolluyorum.

You don't know jacques bu setten çıkan 4 ojeden biri.Ben bu renge bayıldım. Chanel'in meşhur 505 numarasıyla başlayan bu çamur rengi ojeler hala çok seviliyor.

YDKJ aslında kahverengi değil. Kirli ve hafif grimtrak-böyle bir kelime var mı acaba?- bir mor. Kahverenginin içinde oldukça baskın bir mor. Kıvamı kalın değil. 2 katta opak oluyor. Normal hızda kuruyor.

Ben bu ojeyi hem kahvelerle hem siyahlarla kullanmayı seviyorum. Kış için oldukça güzel bir renk. OPI'ın bu ojenin içinde bulunduğu setini Sephoralarda bulabilirsiniz. Bu arada OPI setler mini ojelerden oluşuyor. Her bir oje 3,5 ml. Mini ojelerin fırçaları klasik opi ojeler gibi de geniş değil. Bildiğimiz klasik ojeler gibi. Bir de klasik bir opi ojenin yanına konulunca çok sevimli :D

Sevgiler :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder