İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

3 Ocak 2013 Perşembe

İlk Günah-Nars #6 Fırça

Herkese merhaba,

Seneler seneler önce makyajla uzaktan yakından alakası olmayan kendi halinde bir genç kız varmış. Pek süslü pek koket arkadaşıyla beraber Harvey Nichols'dan içeri girmiş. Orada pek sevgili bir makyaj artisti Nars markasını tanıtmış bu nazenin tazeye. Bir de Orgasm allıkla makyaj yapmış. Yaparken de 6 numaralı fırçayı kullanmış. O günden 1 hafta sonra bu kız ilk makyaj günahını işlemiş bu allık ve fırça ikilisini alarak.

Bu fırça için tek şey söyleyeceğim: Muhteşem. Senelerdir benimle beraber. Bir tek kıl düşmedi defalarca yıkamama rağmen. Şeklini hiç kaybetmedi. Çok severek kullanıyorum. Tabi ki o gün makyajımı yapan mua kadar başarılı kullanmam zamanımı aldı. Kendi kelebek şeklinde bir fırça. Yassı bir yapısı var. Oldukça küçük sayılır. Yani MAC # 116 gibi bir fırça değil boyut olarak. Aşağıdaki resimlerde MAC #109 la yanyana fotoğrafladım büyüklük açısından karşılaştırma olsun diye. Kullanmaya alışmak zaman aldı dememin sebebi yassı olmasından kaynaklanıyor. Ben sadece allık değil aydınlatıcı sürmek amacıyla da kullanıyorum.

125 TL civarı bir fiyatı var sanırım. Kabul ediyorum ki pahalı. Allık başka fırçayla da sürülür mü? Pek tabii ki.   Fakat makyaja benim gibi merakınız varsa ve fırçalar da koleksiyonunuzun önemli parçalarıysa o zaman aldığınızda pişman olmayacaksınız.

Kıza ne olmuş derseniz.. Günahları boyunu aşmış. Blog yazıyor diyorlar :D

Sevgiler :D








5 yorum:

  1. oooo çok güzel bir fırçaya benziyor ama çok pahalı yaaa:(

    YanıtlaSil
  2. çok şekersin canım nasıl anlatmışsın:)bizde o kızı severek takip ediyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. yeldacım evet oldukça güzel bir fırça ama gel gör ki çok pahalı. Mutlaka alınmalı diyemem bu sebepten çünkü bir anlamda çok da gerekli değil.

    Özgecim teşekkür ederim :) O kız da deepbeauty i çok severek takip ediyor :)

    YanıtlaSil
  4. nars fırçalara hayranım ben de .. 3 tane nars fırçam var dediğin gibi en ufacık bir bozulma olmadı yıllardır..

    YanıtlaSil
  5. ne olurdu şu inglot ulaşılabilir bir marka olsaydı.Fırçanın kalitesinden hiç şüphem yok güle güle kullanın.
    bloğuma beklerim, cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil