İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

13 Şubat 2013 Çarşamba

Nuxe Anti fatigue, Moisturizing Eye Cream

Merhaba
Bugünün konusu Nuxe un anti aging göz kremi. Yorgun görüntüyü yok ediyor, çizgilere iyi geliyor, nemlendiriyor vs vs gibi birçok vaadi var.





Bu vaadlerin içinde bir tek nemlendirmeyi başarıyor. İçeriğinde doğru düzgün hiçbir şey yok. Dolaşımı hızlandıracak kafein bile parfümden önce geliyor. Deliler gibi parfüm kokuyor. Migreniniz falan varsa çok güzel tetikler. Benim bile başımı ağrıtıyor.

Halbuki devam et Caudali Pulpee Vitaminee göz kremiyle değil mi? Neden yeni yeni şeyler deniyorsun. Bir daha alacağımı zannetmiyorum.
Fiyatı 70 tl falan olması lazım.


Sevgiler :)

1 yorum:

  1. ben sevdim nemlendirmesini diğer vaatlerini bilemiyorum ama cidden parfümü çok yoğun. sürdükten sonra bile o kadar kalması acayip. :/

    YanıtlaSil