İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Şubat 2013 Cuma

Gelin Ayakkabıları

Herkese merhaba,


Ben düğün postu yapmayı çok sevdim. Geçen sene bu zamanlar ben bakınırdım bloglara, sitelere belki farklı birşeyler bulurum diye. Şimdi yazan taraftayım.

Her ne kadar saçım, makyajım, gelinliğim oldukça sade olsa da içimde bir çocuk var. Hem çocuk hem deli. organikhayatbb blogunda Sanemiko'nun güzel blog sahibesi için yaptığı ayakkabıları görünce içimdeki çocuk uyandı.

Sanemiko yani Sanem Sevgen genç bir ayakkabı tasarımcısı. O kadar güzel ayakkabılar tasarlıyor ki hepsini almak istiyorsunuz. Sadece gelin ayakkabıları koleksiyonu yok. Hamile koleksiyonu ve gece/gündüz kullanabileceğiniz diğer tasarımları da var. Ayrıca çanta da tasarlıyor.

Gelin ayakkabılarına dönecek olursak.. Ayakkabı için birkaç farklı model var. Zaten siteden bunları görebiliyorsunuz. Hepsi deri ve el yapımı.Modeli ve ayakkabının tonunu seçtikten sonra-kırık beyaz, beyaz ya da renkli- üzerindeki çizime karar veriyorsunuz. Bu noktada Sanem Hanım size eşnizle hikayenizi soruyor. Mesela evlilik teklifi hikayenizi. Ona göre de harika çizimler yapıyor. Ayakkabının üzerindeki kurdele renklerini de siz seçiyorsunuz.






Bunlar siteden birkaç örnek.

Bu aşağıdakiler de benimkisi :)




Şimdi diyebilirsiniz ki bu ayakkabılar çok yüksek o gün rahat eder miyim? Evet. Benim ayakkabıların tam 13,5 cm topuğu vardı fakat iç kısmı platformlu olduğu için tüm gün ayağımda olmsaına rağmen hiçbir sıkıntı çekmedim.


Şimdi diyeceksiniz ki fiyatları nedir bu ayakkabıların? Geçen sene 350 tl idi. Normalde gelin ayakkabıları zaten 250 tl civarındaydı. Ben biraz daha fazla para verip böyle eğlenceli birşeyler olsun istedim.

Sanemikoyla tanışmak isterseniz aşağıdaki adrese tıklamanız yeterli :)

http://sanemikoshop.blogspot.co.uk/



Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder