İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

14 Nisan 2013 Pazar

Sally Hansen Pacific Blue

Mutlu Pazarlar,

Ne zamandır aklımda olan bu ojeyi geçen gün aldım. İyi ki almışım. Kendisine Rihanna'da bir eserle seslenmek istiyorum."where have you beeennnn, all my lifeeeeeee".

Böyle güzel bir mavi tonu var mıdır? Gayet muhteşem hafif neon gibi bir elektrik mavisi. Tek katta bile neredeyse opak oluyor. Resimlerdekiler 2 kat. Sürümü kolay. Kuruması hızlı.  Sally Hansen in bu ojelerinin gırçaları kalın değil ama sanki standart oje fırçalarından bir tık daha uzun.

Bu ojeyi sürer sürmez de şöyle bir anım oluştu. Normalde giyim kuşam konusunda sıkı olmayan bir şirkette çalışıyor olsam da, toplantım varsa smart casul giyinip daha ciddi renklerde oje sürmeye özen gösteriyorum. Bu ojeyi sürdüğüm gün hiç hesapta olmamasına rağmen genel müdürümüzle toplantıya girmek durumunda kaldım. Ojenin haricinde bir de yırtık bir jean vardı üstümde. Neyse. Kendisi hem Türk değil, hem de erkek. (İş hayatında kadın yönetici zulmünden çekmiş bir kadın olduğumu belirtmek isterim.)

Sözü uzattım. Fiyatı 8 tl civarında. Değer mi? Değer.

Bu yaz bu ojeden edinin derim efendim.

Sevgiler :))





5 yorum:

  1. çok yakışmış tatlım..

    YanıtlaSil
  2. tam şirinler rengi :) mavi ojeden hep çekiniyorum nedense ama çok yakışmış sana güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. özgecim teşekkürler :)
    sihirli süpürgecim hakikaten tam şirinler rengi. çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. bayılıyorum bu renge.. çok güzel durmuş..

    YanıtlaSil