İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

24 Nisan 2013 Çarşamba

Bitenler


Bahar geldi, temizlik başladı. Bu noktada dilimi ısırmak istiyorum, zira (!) bu güzel havalara nazar değebilir. (Yazar bu noktada izlemekte olduğu Muhteşem Yüzyıl'dan esinlenmiştir.)

Ben de bir miktar temizlik yaptım.



İlk resim bir miktar bulanık çıkmış bu sebepten özür dilerim.

Abba Nemlendirici Şampuan
Bioderma Node Şampuan
Body Shop Frambuazlı Duş Jeli: Bu duş jeli bana hediye geldi. Normalde frambuazlı, meyveli kokuları çok sevmem. Bunda da çok baskın bir frambuaz kokusu vardı. Çok sevmedim ama yine de bitirdim.
Dermalogica Intensive Eye Repair göz kremi sample ı: 2 ml lik bir sampledı. Oldukça yoğun bir kremdi. Detaylı yorum yapacak kadar uzun süre geçmedi.
Shiseido BE 109 Ruj: İçerisinde azıcık pembelik içeren oldukça nude olan, güzel yapılı bir ruj. Severek kullandım. Şu ara elimdeki ruj stoklarını bitirmeye çalışıyorum. Dolayısıyla yakın zamanda almayacağım.
Bobbi Brown Light Bisque Corrector
Clinique Airbrush Concealer
Maybelline Coral Blush Gloss: Bu gloss un kokusu değişti. O yüzden çöpe gitmesi gerekliydi.

Bu aralar gerekli olanlar dışında ekstradan birşeyler almamaya çalışıyorum. Elimdeki ürünleri bitirmeye çalışıyorum.

Sevgiler :)

2 yorum: