İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

7 Mayıs 2013 Salı

Clinique Liquid Mild Facial Soap

Herkese merhaba,

Bu ara temizleyicilerden gidiyorum. Bu temizleiciyi geçen ay clinique.com.tr den yapmış olduğum alışverişte deneme boyu gönderdiler. 30 ml olduğu için rahat rahat yorumlayabilecek kadar fikir sahibi oldum.

Önce içerik

water, sodium laureth sulfate, sodium chloride, cocoamidopropyl hydroxysultaine, lauramidopropyl betaine, sodium cocoyl sarconisate, tea-cocoyl glutamate, di-PPG-2 myreth-10 adipate, aloe barbadenis leaf juice, PEG-120 methyl glucose dioleate, sucrose, sodium hyaluronate, cetyl triethylmonium dimethicone PEG-8 succinate, tocopheryl ethyl suddionate ethyldimonium ethosulfate, butylene glycol, chamomilla recutita (matricaria), hexylene glycol, polyquaternium-7, laureth-2, caprilyl glycol, sodium sulfate, EDTA, disodium EDTA, sodium benzoate, phenoxyethanol


Aslında ismiyle münhasır bir temizleyici. Sabundan hallice. Sevdim mi? Evet sevdim. Bu aralar hafif köpüren yıkama jelleri kullanmak istiyorum. Oldukça akışkan jel yapıda olan Clinique, paraben, renklendirici ve parfüm içermiyor. Çok yumuşak olmadığından-ama haşır huşur kurutp geren birşey gelmesin aklınıza- ciltte gerginlik yaratabilir. Yağlı ciltler sevecektir. Güzel arındırdığını düşünüyorum. Tek başına makyajı temizlemeye yetmez ki ben zaten her daim 2 aşamalı temizlikten yanayım.



Eğer kampanyalı bir zamanda rastlarsam alabilirim. Fiyatı 60 tl civarında.

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder