İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Dermalogica Special Cleansing Gel

Herkese merhaba,

Bu aralar birkaç yüz yıkama jeli kullanıyorum. Special cleansing gel de derinlemesine temizlik istediğim zamanlarda kullandığım yıkmama jelim. Birkaç ay önce bir kofrenin içinden 30 ml lik sample boyu çıkmıştı. Denemek için oldukça yeterli bir miktar.

Önce içeriği yazalım :

Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Disodium Lauroamphodiacetate, Sodium Trideceth Sulfate, Hexylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Extracts of: Lavandula Angustifolia (Lavender), Melissa Officinalis Leaf, Quillaja Saponaria Bark, Essential Oils of: Lavandula Angustifolia (Lavender), PPG 5 Ceteth 20, Citric Acid, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben


Uzun süre sls içeren yıkama jelleri kullanmaktan kaçındım ama son zamanlarda, özellikle cildimi derinlemesine  temizlemek istediğimde biraz daha köpüren ürünleri tercih etmeye başladım.

Özellikle yağlı bir cildiniz varsa gerçekten temizleme performansından oldukça memnun kalabileceğinizi düşünüyorum. Hafif makyaj yapıyorsanız tek aşamada temizleyecektir.

SLS içermesine rağmen cildimi çok gerdiğini söyleyemem. Sadece ferah bir temizlik hissi yaratıyor. Bu jeli ılık suyla durulmak gerekiyor. Çoğunlukla duş sırasında kullanıyorum bu sebepten. Çok küçük bir parçası tüm yüzü ve boynu temizlemeye yetiyor.

Ürünü tavsiye ederim. Tam boyunu da almayı düşünürüm. Ancak fiyat açısından çok avantajlı değil. Bildiğim kadarıyla tam boyu 100 tl civarında ve 250 ml.


Sevgiler :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder