İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

22 Ocak 2012 Pazar

100 şey 8.hafta

Günaydınnnn,
Mutlu Pazarlarr.

8. Haftaya gelmişim az kaldı :) Bu haftanın gündemi gelsin bakalım :)

1. Karanlıktan korkarım. Öyle kapkaranlık odalarda evlerde uyuyan insanlardan biri olamam. 30'uma merdiven dayadığım şu günlerde hala o karanlığın içinden birşey çıkar diye korkabilirim.

2. Yakın zamana kadar gökgürültüsünden de korkardım. Gerçekten yakın zaman ama maksimum 3yıl öncesi:) Şimdi bu korkumu yendim :)

3. Bebekken simsiyah saçlarım varmış. Kuzguni siyah. Fotoğraflarım da var. Sonra bu siyah saçlar avuç avuç dökülmüş. Annem "başlığının içinden saç toplardım hep" diyor. Alttan da sarı sarı saçlar çıkmaya başlamış. Şu anda kumral saçlarım var.

4. Herşeyi kafama takarım. Sadece kafama takmakla kalmam olmuş bitmiş bir olayın olası senaryolarını da kurarım kafamda. Sonra kurduklarıma üzülürüm, sinirlerim, uykularım kaçar.

5. Araba kullanmıyorum. Çünkü yeni bir trafik canavarına İstanbul'un ihtiyacı yok. Benim gibi gazı köküne kadar basan biri eksik kalsın.

6. Çabuk sinirlenirim. Genelde saman alevi gibidir ama sağlam sinirlenmişsem ejderhaya dönüşebilirim. En yakın arkadaşlarımdan biri bana asabi kalimero der. Kalimero'yu hatırlamayanlar için :)


7. Günün en sevdiğim öğünü kahvaltıdır. Kahvaltısız geçen gün sayım maksimum 5tir şu yaşıma kadar.

8. Etrafımdakileri çok güldürürüm. Komik biriymişim :) Genelde başıma gelen olaylar mı komik, kendime m çok gülüyorum nedir bilmem ama var böyle bir durum :D

9. Sakatat yiyemem. Kansızlık derdine küçükken zorla ciğer ve dalak yedirilmiş biri olarak almayayım. 

10. 3 senedir çalışıyorum ve kendi paramı kazanıyorum. İnsanın birine muhtaç olmadan kendi kazandığını dilediği gibi harcaması çok güzel bir duygu. Arada çıldırıp işi gücü bırakıcam bu ne yaa desem de çalışmadan durabilecek biri değilim :)


Bu haftalık bu kadar :)

Bugünün ikinci postu ne olsa acaba:D

Sevgiler :))

7 yorum:

  1. neslihancım hakkında bir sürü şey öğrendim valla ne güzel,her seferinde aynı bir şey buldum bu sefer karanlık korkun bende aynı yaştayım ve hala korkarım:) ikinci postun çok sevdiğin rujların olsun çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. özgecim sen de yapsana böyle birşey :D beğenmene çok sevindim :) ikinci postum sevdiğim ve bitirdiğim rujlardan biri olacak canım :D

    YanıtlaSil
  3. 10.ya katılıyorum=)o duyguyu bi an evvel yasamak istiyorummmmmm!!!:))))

    YanıtlaSil
  4. itsbeacim umarım en kısa zamanda sevdiğin bir işin olur :)

    YanıtlaSil
  5. Seninle çok benziyoruz=) karanlığı sevmem duramıyorum..araba kullanmam boşuna ehliyet almışım zamanında:D sakinim ama kötü patlarım patlayacaksam veee evet ben de çok kafaya takarım elalemi=) ruh ikizi miyiz neyiz=)))

    YanıtlaSil
  6. ahaha ruh ikizi:) olabilir valla :) Ankara'ya yolum düşerse bulacağım elaselcim seni :D

    YanıtlaSil
  7. Çok sevinirim, gel tabi tanışmış oluruz=);)

    YanıtlaSil