İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

30 Ocak 2012 Pazartesi

MAC Teddy Eye Kohl

Herkese merhaba,
hava çok soğuk lapa lapa kar var. Bahar/Yaz (çok sıcak değil ama ilk yaz:)) insanı olduğum için bu havalar bana göre değil.

Bugünün gündemi göz kalemi. Kahverengi göz kalemlerine, makyajda doğal tonları sevdiğimden mutevellit, bayılıyorum.

Teddy bronz bir kahve. Şöyle de anlatabiliriz: Koyu kahve içinde minicik altın ışıltıları var. Duruşu çok güzel. Kohl dese de çok çok yumuşak değil ki bu benim tercih ettiğim birşey. Çünkü ne aşırı yumuşak olup gözüme batsın istiyorum ne de sürerken dağılsın. Ben göz içine de kullanıyorum içinde minik ışıltılar olsa da. Fakat göz içinde çok baskın durmuyor. Kalıcılığı için şunu söyleyebilirim. Benim göz kapağım yağlı. Bazla uyguladığımda 6 saat kadar sabit duruyor. Dağılsa da kötü durmuyor kahverengi olduğu için. Genelde göz üstüne ve alt kirpik dibinin 1/3üne uyguluyorum.

Bitince tekrar alacağım. Fiyatı 39 tl.







Bundan sonrası ışık altında çektiklerim



Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder