İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

14 Ocak 2012 Cumartesi

theBalm Nude'tude swatchlar ve yorumlar

Herkese merhaba,

iki gündür sevgili şirketimi kurtarmak için mesaiye kaldığımdan yazamadım. Aslında gizliden gizliye dünyayı kurtarıyoruz herhalde bu kadar çalışmanın tek sebebi bu olmalı.

Neyse ki haftasonu geldi ben de geçenlerde aldığım sevgili paletimi swatchladım. Fotoğraflardan önce yorumlarıma gelirsek..

1. 12 renk var ve her biri yaklaşık 1 gr.Karşılaştırma için MAC farlar ise 1.5 gr. Fiyatı 60 tl. Eder mi? Evet!
2.Yapıları oldukça yumuşak ve kremsi. Renkler oldukça pigmentli.
3. Adı nude'tude olsa da içerisinde farklı kombinasyonlar oluşturacak renkler mevcut. 4 tane mat renk var (Sexy, Serious, Sleek, Sultry)
4. Urban Decay Naked palette e de sahip olan biri olarak kesinlikle pişman değilim bunu da aldığım için. Çünkü bu tarz renkler çok çok hoşuma gidiyor.
5. Karton bir ambalajı var. İçerisinde Kocaman bir aynası var. Ambalaj taşımak için hafifi. Her gün çantada taşımayacağım için dağılıp kırılacağını düşünmüyorum.
6.İçlerinde pigmetasyonu en az olan bence snobby (sarımsı altın rengi) Fakat yine de kötü bir performansı yok. Sadece diğerlerine göre daha az.
7. Sexy rengi inanılmaz güzel. Kızıl-kahve. Sleek-mat koyu kahve rengi, neredeyse siyah-bana Bobbi Brown caviar ink eyeliner ı hatırlatıyor. Gerçekten çok başarılı. Selfish-Frost bitişli taupe rengi. Bence tam kış rengi. Kahveden çok griye bakıyor. Ben çok sevdim. Sophisticated ve Schitzo benim gibi bronz farla kafayı bozmuş birine göre. Silly içinde altın ışıltıları olan bir renk. Birazcık dökülme yapıyor ama urban decay farlarda da bu mevcut. Fondoten kullanıyorsunız bu rengi kullandıktan sonra uygulamak daha iyi olacaktır.
8.Palette şu favorim bu değil diyemeyeceğim kadar zevkime uygun renkler. Ayrım yapamıyorum. Belki bir tek sassy göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanacağım bir renk olacak.
9. Palet mat, satin, frost bitişli renklerden oluşuyor ve bu üçünün güzel bir dengesi var.


Not: Ellerimi hiç beğenmiyorum çok yamuk yumuklar :)
(Bütün swatchlar tek kat)






Kutu karton bir koruyucunun içinde. (Merak eden olursa diye ojelerim Essie Wicked :))


İçerisinde iki taraflı far/eyeliner fırçası var. Far kısmını çok mecbur kalmadıkça kullanacağımı düşünmüyorum. Fakat eyeliner kısmını kullanabilirim.



Serçe parmağımdakinden başlayarak renkler :) Sophisticated, Selfish, Stubborn, Sassy, Sexy.


Sıralama aynı sadece daha farklı bir ışıkta çekilmiş halleri. Burada ellerimin muazzam yamukluğunu da görüyorsunuz :D
Kolumun iç kısmında soldan sağa : Sassy, Stubborn, Selfish, Sophisticated, Sexy.


Burada diğer beşli mevcut. yine serçe parmaktan başlayarak :D Sultry, Stand-offish, Snobby, Serioud, Schitzo

Bu resimde de sıralama üsttekiyle aynı, ışık farklı


Soldan sağa: Serious, Snobby, Stand-offish, Sultry, Schitzo



 Bu iki resimde ise soldaki Sleek, sağdaki Silly

Yukarıda olan Silly, Aşağıdaki ise Sleek.



Bu üçlü ışık altında çekildi..



Bu üçlü ise gün ışığında...




Umarım beğenmişsinizdir.

Sevgiler :))
Mutlu haftasonları :)

7 yorum:

  1. renklerin yogunlugundan kaliteli oldugu anlasılıyor.gule gule kullan uzun sure gidecek bir ürün.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yaaaa
    ben haftaya anca gidebilirim gratise kalır inş. o zamana :/ ya da indirim zamanını mı beklesem ki :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım. Bunda benim de gözüm var, gratise uğramam lazım;)

    YanıtlaSil
  4. gözdiş ben de indirim zamanını beklesem mi dedim ama ellerinde kalmayabiliyor. ben sonuncusunu aldım :S

    hilalcim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. kahvelerin ve pembelerin tonlari cok güzelmis. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil