İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

20 Temmuz 2012 Cuma

Jane Iredale Disappear Concealer

Herkese merhaba,
Bu aralar korkunç bir yoğunluğun içinde olduğumda eskisi kadar sık yazamıyorum.
Bugünün konusu geçenlerde postunu yaptığım ürünlerden birine ait. Aldığım günden beri severek kullanıyorum.

Jane Iredale Concealer ı bana cildim bozulduğunda dermatolog tavsiye etmişti. İçerisinde %3 oranında yeşil çay var. eşil çaın antioksidan özelliğinin yanında antibakteriyel bir tarafı da var. Akneli ciltlere iyi geliyor.

Tam içerik listesi ise şöyle:
Water/Eau/Aqua, Hydrolyzed Jojoba Esters, Glycerin, Titanium Dioxide, Stearic Acid, Cyclomethicone, Tribehenin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Superoxide Dismutase, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Vanilla Tahitensis Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Bisabolol, Xanthan Gum. May Contain: Iron Oxides.




İçerisinde zararlı diyebileceğimiz herhangi bir madde yok.


Bendeki medium light rengi. Acaba light mı alsam diyordum ama bulamadım light rengini. Medium light bana azıcık koyu fakat iyice yedirdiğimde neredeyse tam oluyor. Concealer sarı alttonlu ben de mac nc 20 yim.


Okuduğum yorumlarda light ve medium light rengini karışıtırıp kullananlar da varmış.


Oldukça pigmentli bir ürün.Çok çok az bir miktarı yetiyor. Tüp şeklinde. Sünger uçlu bir aplikatörü var ama ben direkt yüzüme uygulamıyorum. Temiz elimle uygulamak daha iyi sonuç veriyor. Zaten sivilce tedavisi için üretildiğinden ekstra sivilceye sebep olmadı. 


Üürn 15 gr. Tek sorunu fiyatı ve renk azlığı.Ben dermoeczanem.com dan aldım. 73.95 tl. Şu an Jane Iredale ürünlerinde 3 al 2 öde var. Bu diğer iki ürünle bedavaya geldi. Bitince kesinlikle alırım. Diyeceksiniz ki ben sürerim concealer ımı çıkarım bu kadar para vermem. Bunun farkı sivilcenin iyileşmesine katkıda bulunması, temiz içeriği ve diğer concelaerlar gibi sürüldüğünde sivilceyi havasız bırakmayıp iyileşme hızını arttırması.












Sevgiler :)

6 yorum:

  1. sivilce uzerine surulecek bir urunde sunger aplikator ne alaka :D o biraz sacma olmus, onun disinda kivami nasil ve sence ne kadar sure gider bir tup urun ? bir de Estee Lauder'in double wear concealer ini kullandin mi hic ona goz diktim de biraz sivilceli bi insan olarak :D concealer arayisindayim neler tavsiye edersin Jane Iredale disinda? cok sordum ama ^^

    beautystanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. eheh sor tabi iyi yaptın:D evet o kısım baya saçma hele benim gibi temizlik takıntısı olanlar için :D Tüp çok uzun süre gider. resimde elimde dağıttığım miktar toplu iğne başı kadar. 15 gr lık bir ürün bana rahat 1 seneye yakın gider. Kıvamı krem gibi. ani öyle su gibi değil, ama katı da değil. Fondoten gibi de değil biraz daha yoğun. Estee Lauder Double Wear kullanmadım ama denedim. Eğer ayda yılda bir tane sivilcen çıkıyorsa kozmetik kapatıcılar da işini görür ama benim gibi sivilcee meyillisen bu tarz iyileştirmeye yönelik ürünler daha iyi gibi. Bunun dışında Dermalogica nın bir concealer treatment ı var ama renk seçeneği yok. Murad ürünlerini her ne kadar sevmesem de stick concealerı var.Bir de Clinique de var renkli spot treatment tarzı bir ürün.Şimdilik aklıma gelenler bunlar:*

    YanıtlaSil
  3. ayy cok tesekkur ederim bu ayrintili cevap icin :* ben gidip biraz concealer denicem bu ay artik en iyisini bulana kadar... kullanilan sureyle verilen paranin orantili olmasini seviyorum yani bir sene gidecek urune o para normal aslinda, is urunu begenmekte. bizim burda jane iredale satan bir eczane var oraya bir gidip urunu bire bir deniyim bari... bir de nvey eco var yine burada baska bir eczanede satiliyor, onun da urunleri cok dogal vs mis hatta Hollywood yildizlari kullaniyomus (tabii kesin !) o da aklinda bulunsun ^^

    beautystanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. rica ederim ne demek. nvey econun bende concealerı var. güzel fena değil ama yapısı çok çok sert. tüpte değil dolayısıyla hijyenik değil. umarım gönlüne göre güzel bir concealer bulursun canım :*

    YanıtlaSil
  5. Etkisini canlı olarak görmüş birisi olarak kesinlikle duruşunun çok güzel olduğunu söyleyebilirim :) sivilcelerin iyileşme hızına katkıda bulunduğunu bilmiyordum, harika bir etkiymiş bu tatlım ;)

    YanıtlaSil
  6. evet kuşum ya :) neyse ki minicik bir iki tane dışında çok şükür sorunum kalmadı:)

    YanıtlaSil