İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Temmuz 2012 Pazar

Haziran ayı favorileri

Haziran ayı geldi geçti. En sevdiği mevsim yaz olan biri olarak bir ayının bitmiş olması beni üzmüyor değil. Bu arada mayıs da benim için yazdır. Çoğu kişi ilkbahara dahil etse de.

Bu ay (aslında geçen ay da dahil) hiçbir ten makyajı yapmadım. Bir ya da iki kere Laura Mercier Renkli Nemlendirici kullandım. Dolayısıyla aşağıdaki resimlerde herhangi bir ten ürünü olmayacak.



Soldan Sağa: Jane Iredale Lip Plumper-Madrid: Vanilya Club kutusundan çıkmıştı. Göründüğü gibi mor bir renk vermiyor. Zaten çok çok az renk veriyor. Ben lip balm olarak kullandım.
Shiseido Be109 ruj
YSL Rouge Pur Couture #5

theBalm Nude'tude palet


Mac Coffee Göz Kalemi
Diorshow Lash Plumping Serum
L'oreal Voluminous Carbon Black Maskara
Nars Far Bazı
Bobbi Brown Caviar Ink jel eyeliner
Maybelline Color Tattoo On and On Bronze


Bunun haricinde cilt bakımı olarak burada yazdıklarıma ek olarak Bioderma Sensibio Eye Contour Gel kullandım.

Yazısı olmayanların yazıları gelecek :))

Mutlu pazarlar:)

Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder