İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

13 Temmuz 2012 Cuma

Jane Iredale ve Cilt Bakımı Alışverişi

Herkese merhaba,

Toplu bir alışveriş yaptım. Cildimi uzun uğraşlar sonucunda düzelttikten sonra artık suratıma ne sürdüğüm benim için büyük önem taşıyor. Sonunda Jane Iredale ürünleri aldım. Tabi birazcık da cilt bakımı.




Jane Iredale Pure Pressed Base SPF 20
Jane Iredale Handi Brush-Kabuki Fırça
Jane Iredale Dissapear Concealer-Bunu cilt doktorum önermişti.
Jane Iredale So Bronze #3 Bronzer.
Caudalie Pulpe Vitaminee Göz ve Dudak Kremi
Sebamed Clear Face Temizleme Köpüğü
La Roche Posay Effaclar Duo
Sebamed Clear Face Gel
Bioderma Photoderm After Sun-Hassascilt.com'dan effaclar duo sipariş ettim.Yanında hediye olarak yollamışlar.
Bioderma Photoderm Max SPF 50+&Bioderma Sensibio H20 100 ml-Bioderma puanlarımla aldım. Şu aralar Photoderm ve Sensibio 100 lük beraber satılıyor. 10 puan a ikisini birden aldım.
Diğerleri de Caudalie sampleları Biri göz kreminiin aynısı, diğeri ise tüm cilt tipleri için nemlendirici yüz kremi. Poşet olan ise vücut nemlendiricisi.

Jane Iredale ürünlerini ve Caudalie göz kremini-fırça hariç-dermoeczanem.com'dan sipariş ettim.Şu an Jane Iredale ürünlerinde 3 al 2 öde var. Bir de oldukça büyük bir plaj çantası göndermişler hediye olarak Caudalie sample larıyla beraber.

Sebamed Ürünlerini ve Fırçayı ise eczanemizde.com'dan sipariş ettim. 

Duo (ve hediyesi Bioderma Photoderm After Sun) hassascilt.com'dan dediğim gibi.

Sipariş verdikten sonra aynı gün içinde kargoya verildi hepsi ve ertesi gün elimdeydi. Hepsinin detaylı postunu hazırlayacağım tabiki.


Sevgiler :))



2 yorum:

  1. Gule gile kullan jane iredale kapaticiyi merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Jane Iredale ürünlerini ben de merak ettim. Postlarını merakla bekliyorum hepsinin;]

    YanıtlaSil