İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

7 Ağustos 2012 Salı

Nuxe 3 güllü temizleici maske-Nuxe Masque Doux Aromatique aux 3 roses

Herkese merhaba,
1 haftadır bloga pek uğrayamıyorum. Bu aralar çok yoğun bir dönemden geçiyorum her anlamda :)

Geçen bitenler postumda bu maskeden bahsetmiştim.Çok severek kullandım. Cildimi kurutmadan arındırdı ve sivilce sorunu yaşadığım dönemde de bana yardımcı oldu. Klasik kil maskeleri gibi ciltte kurumuyor. İçeriğinde besleyici ağlar olduğu için o gergin his oluşmuyor. İçerik demişken ;


Aqua, Kaolin, Prunus amygdalus (sweet almond) oil, cetyl alcohol, butylene glycol, pentylene glycol, Cl 77947/zinc oxide, cetearyl alcohol, seteareth-7, caprylic / capric triglyceride, stearyl alcohol, glycerin, tristearin, tocopherol, glycine soja (soybean) oil, propylene glycol, Borago officinalis seed oil, tocopheryl acetate, PEG-40 castor oil, ethylhexytlglycerin, sodium cetearyl sulfate, acetylated glycol stearate, allantoin, citrus aurantifolia (lime) oil, citrus nobilis (mandarin orange) peel oil, Citrus grandis (grapefruit) fruit extract, caprylyl Glycol, Lavandula angustifolia (lavender) oil, citrus aurantium dulcis (orange) oil, dehydroacetic acid, phytic acid, Rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil, calendula officinalis flower extract, betula alba bark extract, Myrtus communis oil, Origanum majorana leaf oil, laminaria digitata extract, Commiphora Myrrha Oil, eucalyptus globulus leaf oil, pinus sylvestris leaf oil, citrus medica limonum (lemon) fruit oil, Lavandula hybrida extract, citrus medica limonum (lemon) fruit extract, rosa gallica flower extract, rosa alba flower extract, rosa hybrid flower extract, BHA, fragrance, potassium sorbate, sodium benzoate, sodium citrate, citric acid, EDTA, rosa damascena flower oil, limonene, linalool.


Paraben ya da formaldehit içermiyor. % 87,6 sı doğal içerik. Listede de görüldüğü üzere faydalı yağlardan zengin. Bir daha almayı düşünüyorum. Fiyatı 60-70 tl arası. Online eczanelerde fiyatları değişiyor.

Sevgiler :)




2 yorum:

  1. Nuxe'un 3 güllü maskesi ile senin sayende tanışmıştım canım, buradan bir kez daha teşekkür etmek istedim. Beni harika bir ürünle tanıştırdığın için. :)

    Bende yarıya indirdim.. Maske uyguladıktan sonra bebek gibi oluyor cildim, üstelik hiç kurutmadan. Tekrar almayı düşünüyorum ;))

    YanıtlaSil
  2. tatlım beğenmene çok sevindim:))

    YanıtlaSil