İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

26 Ağustos 2012 Pazar

Jane Iredale Pure Pressed Base SPF 20 & Handi Brush

Mutlu Pazarlar :)

Bugün son iki Jane Iredale ürünümden bahsedeceğim.

Jane Iredale Pure Pressed Base bir pudra fondoten. Özellikle yazın güneş koruyucunun üzerine büyükçe bir fırçayla bu tarz birşey kullanmak daha kolayıma geliyor.

Pure Pressed Base daha önce vanilya club kutusundan çıkmıştı. O zaman bir çekmirmiştim ben bu pudraya. Yani bir özellik görememiştim. Evet sözlerimi geri alıyorum. Ne zaman ki cildim bozulup tekrar düzelmeye başladı ben bu pudranın kıymetini bildim. Elimdeki kutudan çıkan sample ı kullanmaya başladım ve sonra görüldüğü gibi tam boyunu aldım.

İçerisinde zararlı herhangi bir madde yok. Skin Cancer Foundation tarafından güneş koruyuculuğu onaylanmış. 80 dakika kadar güneş koruyucusu işlevi görüyor hem uva(çinko oksit) hem de uvb(titanyum dioksit) ışınları için. (Orta ölçekli koruma)

Bu mineral pudra olduğu için ve bir pudraya göre daha yüksek fiziksel koruma içerdiğinden flaşlı fotoğraf çekimlerinde parlayacaktır. Yapısı güzel. Kremsi yumuşak bir yapısı yok ama ince güzel bir yapıda.Cilde uyumlu. Kat kat durmuyor. Tek başına orta kapatıcılıkta. İnce bir fondoten üzerine de büükçe bir fırçala hafifçe uygularsanız kat kat durmadan güzel bir görüntü verecektir.

Bendeki Bisque rengi. Ben sarı alttonluyum. Mac NC15-20 arasındayım.

Pudranın en güzel tarafı cildi yormaması, sivilce yapmaması, cildi irrite etmemesi ve hatta Jane Iredale in söylediğine göre ciltle çevre arasında bir bariyer oluşturup, çevrenin kötü etkilerinden cildi koruması.



Fırçaya gelince...
Gayet yumuşak yapılı. Bütün yüze orta kapatıcılıkta uygulama sağlıyor. Güzel bir fırça ama 90 tl eder mi? Etmez. Bu fırçanın yaptığını herhangi bir kabuki fırçayla da yapabilirsiniz. Ben 3 al 2 öde kampanyasıyla almıştım.

Pudra oldukça bereketli. Ayrıca bittikçe refill olarak da alabilirsiniz. Fiyatı 120 tl civarı.







 Sevgiler  :))



7 yorum:

  1. İçerikleri gerçekten iyiymiş, cildinin iyileşmesine yardım etmesi normaldir o zaman=)

    Pahalı olmasa ben de almak isterdim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. keşke duruşunu da çekseydin :(
    mac msf natural kullandın mı hiç? ben pudra-fondoten olarak onu kullanıyorum da,aralarında ne gibi fark var sormak istedim. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. canım baya uğraştım duruşunu göstermeyi ama hiçbiri istediğim gibi olmadı. Mac msf ler ben de yok ama daha önce mac de yaptırdığım makyajlardaki tecrübelerime dayanarak msfnin yapısı birazcık daha yumuşak ama çok az. Onun haricinde jane iredale daha kapatıcı ve içeriğinde zararlı madde ok. Bir nevi bakım yapıyor diyebiliriz.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar bir sorum olacaktı refill olarak alabileceğinizi aldığınız eczanedeki yetkililer mi dedi yoksa siz jane ıredale ın kendi sitesinden mi bakarak bunu yazdınız ? çünkü jane ıredale sitesinde olan bir çok renk türkiyede olmayabiliyor.Bana en kısa zamanda dönerseniz sevinirim . refill olarak satılması benim en büyük dileğim ama netten satışlarda hiç refill yok maalesef bana dönerseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. merhabalar size bir sorum olacaktı refill olarak alabileceğiniz bilgisini siz bizzat aldığınız eczaneden mi öğrendiniz yoksa jane ıredale ın sitesine bakarak mı bunu yazdınız ? benim en büyük dileğim refill olarak satılması ama netteki satışlarda refill satış gözükmüyor bana dönerseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    refill olarak alınabileceğini ben jane iredale in sitesinden okuyarak yazdım. netten değil de eczanye danışmak lazım derim ben. sevgiler ..

    YanıtlaSil