İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Eylül 2012 Cumartesi

Caudalie Pulpe Vitaminée Göz Kremi

Herkese merhaba,

Koskoca ağustos geçti benim azıcık post yapabildim. Çok üzgünüm. Daha düzenli bir hayata geçmeme az kaldı. Bir geçeyim o zaman çok güzel postlar hazırlayacağım :)

Bugünün başlığı yakın zamanda cilt bakımımın temel taşlarından biri olmuş Caudalie göz kremi.

Bu krem antioksidanlar açısından zengin. İçerisinde üzüm çekirdeği ekstresi var. Pulpe Vitaminee serisi bu markanın anti aging serisi. Fakat içerisinde ağır maddeler yok. Göz çevresini yormuyor. Göz atı morluklarına, ilk kırışıklıklara, göz çevresindeki şişkinliğe iyi geliyor. Antioksidan içeriği sayesinde de serbest radikallere bariyer oluşturuyor.

Yapısı çok ince su gibi akışkan bir yapı değil. Kıvamlı. Göz çevresine yedirirken hiç zorlanmıyorum. Ağır bir tabak olmadan göz çevresini nemlendiriyor. Sabah uyandığımda da kadifemsi oluyor göz altlarım. Makyaj altında sorun çıkarmıyor.


İçeriği çok temiz. Paraben, boya, sülfat, fitalat, parfüm ve petrol içermiyor.
Tam liste şu şekilde:

Aqua (Water), Glycerin*, Butylene Glycol, Isononyl Isononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride*, Cetearyl Alcohol*, Hydrogenated Vegetable Oil*, Peg-20 Stearate*, Cetyl Alcohol*, Tocopheryl Acetate*, Palmitoyl Grape Seed Extract*, Carbomer, Cyathea Cumingii Leaf Extract*, Caprylyl Glycol, Escin*, Ammonium Glycyrrhizate*, Potassium Sorbate, Polyglyceryl-10 Pentaoleate*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf/Twig Extract*, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Polysorbate 20, Ceramide 3, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Caprylate*, Cinnamic Acid*, Levulinic Acid*, Sodium Levulinate, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Tocopherol*. 


Kesinlikle çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Hatta çok beğendiğim Nuxe Nirvanesque den bile daha iyi buldum. Fiyatı 75-85 tl arasında. Bu ürün göz ve dudak kremi olarak geçiyor. Dileyen dudak kenarlarına da uygulayabilir. 

Bitince tekrar almayı planlıyorum.

Sevgiler :))

5 yorum:

  1. bu aralar göz kremi arayışı içerisindeydim hazır havalar da soğurken. bu yazı çok iyi oldu. en kısa zamanda deneyeceğim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım umarım beğenirsin sen de:) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. yağ bezesi yaparmı acaba? Birde ilk mimik kırışıklığı 26yaş için uygunmu

    YanıtlaSil
  4. yapacağını düşünmüyorum ağır bir yapısı yok çünkü. Ben de 26 yaşındayım ve severek kullanıyorum malum 20lerin ortalarını geçtik:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim cevabınız için.Peki tam göz altınıza yani göz pınarınıza yakın kısma sürüyormusunuz bu ürünü?

    YanıtlaSil