İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

26 Eylül 2012 Çarşamba

Clinique SPF 50 Body Cream

Merhaba,
Bugün farkettim ki blogum 1 yaşını doldurmuş geçen hafta. O kadar çok koşturdum ki bu ara farketmemişim. Neyse nice yıllara blogum. Bir ara yaş günü çekilişi de yapsam şahane olacak :)

Neyse..
Başlıktan anlaşılacağı üzere birkaç hafta önce alışveriş postunda yazdığım Clinique SPF 50 güneş koruyucusundan bahsedeceğim bugün. Clinique SPF 30 ve 50 olmak üzere yüz ve vücut için güneş koruyucular üretiyor. Yüz için olanlar 50ml  vücut için olanlar 150 ml. İkisi de fiyat olarak ve içerik olarak birbirinin aynısı. Ben de bu sebepten 150 ml olanı aldım Sevil'den. 42 tl gibi birşey ödedim.


İçerik gelsin :

active ingredients: oxybenzone 5.00% [] octisalate 5.00% [] homosalate 5.00% [] avobenzone 3.00% [] octocrylene 2.70% ingredients: water\aqua\eau [] methyl trimethicone [] butylene glycol [] butyloctyl salicylate [] neopentyl glycol diheptanoate [] butyrospermum parkii (shea butter) [] peg-100 stearate [] silica [] dipentaerythrityl tri-polyhydroxystearate [] lauryl peg-9 polydimethylsiloxyethyl dimethicone [] dimethicone [] glyceryl stearate [] laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed soy protein [] rosmarinus officinalis (rosemary) extract [] perilla ocymoides leaf extract [] plankton extract [] caffeine [] potassium cetyl phosphate [] sucrose [] styrene/acrylates copolymer [] c30-38 olefin/isopropyl maleate/ma copolymer [] cetyl alcohol [] vp/eicosene copolymer [] ethylhexylglycerin [] ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer [] peg-8 laurate [] sodium rna [] phospholipids [] lecithin [] c1-8 alkyl tetrahydroxycyclohexanoate [] hydroxyethylcellulose [] tocopheryl acetate [] caprylyl glycol [] ascorbyl tocopheryl maleate [] stearic acid [] xanthan gum [] maltodextrin [] ferulic acid [] hexylene glycol [] nordihydroguaiaretic acid [] disodium edta [] phenoxyethanol [] mica [] sodium dehydroacetate




Parfümsüz.Parabensiz. Bol antioksidanlı.İçerisinde güneşle aktive olan antioksidanlar var. Kimyasal filtreli. Hem UVA hem de UVB koruması içeriyor.



Yağlı ciltlere önermem çünkü içerisinde shea yağı var. Ben tatilde kullandım. Şehre döndüm hala kullanıyorum. Üzerine makyaj yapıyorum. Şu an için çok memnunum.

Çok akışkan bir kıvamı yok. Fakat beklediğimden daha az parlama yaptı. Bu yüzden şehir içinde rahat rahat kullanabiliyorum. Ayrıca suya ve terlemeye de dayanıklı.

Tavsiye ediyor muyum? Kesinlikle.


Sevgiler :))


2 yorum:

  1. Hoşgeldin cnm=)ne çabuk geçmiş zaman 1 yıl olmuş daha dün gibi=)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk canım :) Evet daha dün gibi gerçekten 1 sene geçmiş gitmiş :)

    YanıtlaSil