İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

31 Ocak 2013 Perşembe

Nuxe Brightening Program Ecran Haute Protection SPF 30

Herkese merhaba,

Bugünün konusu bir güneş koruyucu. Sürekli okuyucularım bilirler ki güneş koruyuculara pek düşkünüm. Ayrıca yeni şeyler denemeye pek meraklıyım. Be sazan kadın kullansana sana iyi geleni. Ne macera ararsın?

Evet macera aradım. Sonu da pek iyi olmadı bu sefer.

Nuxe sevdiğim bir marka. Brightening program serisinden, yani aydınlatıcı seriden daha önce herhangi birşey kullanmamıştım. Bu güneş koruyucu da ne zamandır ilgimi celbediyordu. Çünkü hem uva ,hem uvb koruması var. Ayrıca anti oksidanlar içeriyor. Ayrıca anti pollution yani çevre kirliliğinin etkilerine karşı etkili. Bir de seriden dolayı aydınlatıyor.

İnternette yorumunu da bulamadım. Aldım, denedim ve sonuç hüsran.

Öncelikle yağsız ve oldukça akışkan bir yapısı var. Tüm cilt tipleri için hatta hassas ciltler bile güvenle kullanabiliyormuş. Fakat ben buna katılmıyorum çünkü içerisinde parfüm var. Hem de öyle az buz değil. Hassas ciltlere iyi geleceğini düşünmüyorum. Dahası ne kadar akışkan da olsa bu krem yüzünden deli gibi sivilce döktüm. Öyle böyle değil. Belki alakası yoktur falan dedim ama değil. Mesela dün sürdüm, bugün sürmedim ve 1 günde bile daha iyi görünüyor cildim.



Ürün ayrıca çok küçük. Mini mini minnacık. 30 ml. 44 tl. Avcumun içine sığıyor yani öyle diyeyim.

Üzgünüm, tavsiye etmiyorum.

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder