İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

25 Eylül 2011 Pazar

Beğenmedim!-Carita Progressif Anti-rides Micro-peeling

Beğenmediklerimle ilgili ilk yazım Carita peeling ile ilgili olacak. Bir Sevil parfümeri ziyaretim sonucu basiretim bağlanmış olsa gerek bu ürünü alarak çıktım. Bu peeling bir peelingten beklenecek kadar koyu kıvamlı ilk bakışta görülmese de içinde granüller var görünmediğinden olsa gerek micro-peeling denmiş fakat gayet net hissediliyor. Sürüldüğünde bir süre bekleyip ürün kurumaya başladığında ovalayarak çıkarıyorsunuz. Hamur gibi parça parça dökülüyor. Yıkadıktan sonra ciltte yumuşak bir his bırakıyor fakat daha sonra cilt ciddi anlamda geriliyor. Ben cildimde bir kere kullanabildim.daha sonra elimde, tırnak diplerinde, ayaklarımda falan kullanabildim ki bitsin.Hala da bitmedi. Granüller hassas cildime iyi gelmedi gerçek anlamda suratımı çiziyormuş gibi bir hisse kapıldım. Ayrıca ürün aşırı parfümlü öyle az buz parfümlü değil ciltte kalacak kadar. Ayrıca içerik olarak bana çok güven vermedi. Fiyatı sevil parfümeride 128 lira ve 50 mllik bir ürün. Bunun yerine Dermalogica peelinglerine yatırım yapmak çok daha akılcı ve cilt için yararlı olur kanaatindeyim ki yakında başka bir başlığa konu olacaklar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder