İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Eylül 2011 Çarşamba

Lush-Duş Jelleri, Kremler ve diğerleri

Daha önce yayınladığım Lush saç ürünleri başlığına ek olarak kullandığım diğer lush ürünlerini de paylaşmak istedim.

Flying Fox: Bu Lush ın bir numaralı duş jeli bana göre. Hem yasemin kokulu hem de içindeki baldan gelen bir tatlılık var. En çok satan ürünlerden biri. 100 gr 16.90 TL fakat çok uzun süre kullanabilirsiniz.


Tea Tree Water: Lush Tea Tree Water içerisinde bulunan ardıç, greyfurt ve çay ağacı yağıyla gözenekleri kontrol edip sağlıklı mat bir görüntüye kavuşmayı vaadediyor. Bu dediğini de gerçekleştiriypr. Yazın bu ürünü severek kullandım. Benim cildim karma hassas. Herhangi bir iritasyona sebebiyet vermeden cildimdeki fazla yağı aldı. 100 gr 16.90 TL.

Lemony Flutter Cuticle Butter: Limonata kokulu el kremi! İçinde limon yağı var. Oldukça kıvamlı bir ürün ve tırnak diplerindeki deriyi çok güzel yumuşatıyor. Dirseklere ve topuklara da kullanılabiliyor. El kremi olarak da kullanılabilir tırnak dibiyle kalmasın::) 50 gr 22.90 TL. Ben manikür yaptırmıyorum ve bu kremle beraber kullandığım birkaç ürünle evde kendi manikürümü yapıyorum. Çok yoğun olduğu için çok azı yetiyor. Ayrıca granüllü gibi gözüken bir yapısı var fakat o granüller sürüldüğünde patlayıp nemlendiriyor. Kesinlikle en çok tavsiye edebileceğim ürünlerden bir tanesi. 
Turkish Delight Banyo Kremi. Banyo kremi denilse duş jeli.Bir tanesinin içinde 20000 gül yaprağı olduğunu söylüyor Lush. Evet içerisinde yoğun bir gül kokusu var ama bu koku herkesin seveceği bir koku değil. Hafif gülsuyunu andırıyor. Ayrıca kullanımı biraz zor. Krem yapısında olduğundan çok da köpürmüyor.
200 gr 49.90 TL.


Flying Fox Temple Balm: Bilek, Boyun şakaklara sürülen aynı duş jeli gibi kokan bir masaj yağı. Katı parfüm olarak da kullanılabilir çok güzel bir kokusu var. Bendeki 1 seneyi geçti hala yarısı duruyor. Uyumadan önce bileklerime sürüyorum hem rahatlatıyor hem de mis gibi kokuyor.Fiyatı 10 gr 21.90 TL. 



Sevgiler,
darchocolatebrown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder