İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

22 Eylül 2011 Perşembe

İlk blog postum-Essie Sonbahar Koleksiyonu

Açılışı saymazsam bu ilk paylaşımım:)

Ben bir oje delisiymişim bunu biraz geç anladım. Kozmetik bağımlısı biri olsam da oje merakım hiç olmadı. Essie ojelerine merakım da içeriğinde zararlı kimyasallar içermemesini öğrenmemle başladı. Ojede benim için yegane kural bu.

Elimdeki Essie ojeleri bir başka yazıda paylaşacağım. Bu yazıdakiler yakında benim olacak:)

Essie renk konusunda geniş bir skalaya sahip. İçeriği zararsız, hatta hamileler bile kullanabiliyor.

Sonbahar koleksiyonu 6 renkten oluşuyor: Carry on, case study, glamour purse, lady like, power clutch, very structured.

Carry on şarap rengi, mora bakan bir kırmızı. Hatta eskilerin deyimiyle şarabi:)

Case study deve tüyü bir bej

glamour purse ise taupe diyebileceğimiz bir renk. Swatchlarda geçen senenin Chanel 505 ine benzettim ben.


Lady like benim bu koleksiyonun bayıldığım rengi oldu carry on ile beraber. Kahverengi bakan bir pembe hatta leylak tonu. Bana kadife kumaşları hatırlatıyor. Ne farkedilemeyecek kadar açık bir renk ne de koyu.

Power clutch ben de küf yeşilini çağrıştırıyor. İçinde kahvelik ve grilik barındıran bir yeşil

Very structured sonbahar sezonun gözde rengi tarçın renginde. turuncu olmak üzere olan bir kırmızı. "crimson" diye tabir edebiliriz kendisini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder