İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

29 Eylül 2011 Perşembe

Chanel Rouge Coco: Rivoli (21) & Rouge Noir (18)

Rouge coco serisinin lansmanı 2010 yılında yapıldı. Şüphesiz ki en çok ses getiren renklerden biri 05 numaralı, Vanessa Paradis'nin reklamında da kullanılan, Mademoiselle rengi oldu. Mademoiselle gece gündüz kullanılabilecek kadar şık ve doğal bir pembe tonu. Kahverengiye bakan bir renk. Coco serisinin tüm renkleri gibi mat değil kremsi bir yapısı var fakat dudakta yarı-mat bir duruşu var bana göre.

Bende bu seriden iki renk var biri benim için en harika bordolardan biri olan Rivoli, diğeri ise kabında biraz cesaret ister gibi görünse de harika bir mürdüm rengi olan Rouge Noir.

Rivoli için kimileri pembe alt tonlu dese de bende görüntüsü kesinlikle tam anlamıyla bordo. Kalıcılığı kırmızı ruja göre gayet iyi. Kalıcılığını arttırmak için fırçayla bir kat sürdükten sonra, peçeteyle fazlasını alıp üzerine bir kat daha geçiyorum. Gündüz kullanmaktan da çekinmeyeceğim kadar şık bir renk. İsteyenler bu ruju kullanmadan önce kırmızı bir dudak kalemiyle dudağın altına baz hazırlayarak kalıcılığını arttırabilir.Kırmızı ruj arayanlara naçizane tavsiyemdir.

Rouge Noir siyaha az kalmış bir bordo gibi duruyor kabında. Ama iddia ediyorum mutlaka denenmesi gereken bir renk. Özellikle kışın kullanıma çok uygun. Pigmentasyonu rivoliye göre birazcık daha az geliyor bana ama o da renginin rivoliye göre daha koyu olmasından. Gün içinde ince bir kat geçip dağıtarak lip stain tarzında kullanılabilir. Ya da daha yoğun bir şekilde uygulanarak mürdüm-bordo rengi dudaklar elde edilebilir. Bu rengi bu kadar çok sevmemin sebebi de farklı olması, birçok markada benzerini göremedim.

İki rujda gün içinde dudaklarda taşma, bulaşma gibi sorunlar çıkarmıyor. Nemlendirici yapılarından dolayı dudakları kurutmasa da kışın altına nemlendirici birşeyler istiyor. Yine de iki rengi klasik bir rujum olsun diyenlere öneririm.

 Üstteki rivoli, alttaki rouge noir
Soldaki rivoli, sağdaki rouge noir

Sevgiler,

darkchocolatebrown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder