İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

20 Mayıs 2012 Pazar

Bahar Temizliği

Aslında bahar geldi geçiyor demek isterdim fakat iki gündür mayıs ayında mart soğuğu yaşıyoruz. Güneş enerjisiyle çalışan biri olduğum için güneşli havaların gelmesini hasretle bekliyorum diyerek temizliğimin detaylarına başlıyorum :)

Bir kısmı biterek bir kısmı ise kullanılmadığı için çöpe gidenler olmak üzere oldukça fazla şeyden kurtuldum. Bayağı bir yer açıldı dolabımda.




Organix Vanilla Silk ısı karşıtı bakım kremi : Ben bu organix markasından nefret ediyorum. Bunu da hiçbir şeyi okuyup incelemeden almıştım. Şimdiyse atıyorum. Organik diye geçinen bir markanın bu kadar kimyasalla dolu olmasını hatta ve hatta formaldehit içermesini -dmdm hydantoin- anlamıyorum.

Kiehl's Creme de Corps Vücut Kremi-Her Kiehl's e gittiğimde illa ki veriliyor bu sample. Güzel bir vücut kremi ama çok çok çok pahalı.


Lush Lemony Flutter: Yazısı burada. Çok severek kullandım. En yakın zamanda yine alacağım.

Yes to Carrots Vücut Peelingi: Ben bu peelingi sephorada bir kofreyle almıştım. İçinde el kremi, peeling bir de vücut kremi vardı sanırım. Güzel bir peeling. Kremsi yoğun bir yapıda olduğu için vücudu kurutmuyor. Güzel de kokuyor. Bu markayı sevmeme rağmen maalesef burada çok pahalı.

Parmex Aseton: Asetonun iyisi kötüsü olmaz ya:)

Leaf & Rusher Acne Spot Treatment: Ben bunu dolabımın derinliklerinde buldum. Sene 2009. Serde gençlik ve sazanlık var tabii. Harvey Nichols da kadın yüzümdeki 3 tane sivilceyi görüp bana bu markanın bir sürü ürününü satmıştı. Yüksek oranda salisilik asit içeren bir kurutucu. Atılması lazım.



Nuxe kuru yağ: Güzel bir nemlendirici özellikle saç ve vücut için. Yüz için önermiyorum. Elimdeki samplelar bitti. Tam boyunu alacağım.

Dermalogica Super Sensitive Face Block: Ben bunu bitirdim ve attım zannediyorum. Yazısı burada.

Raush Papatyalı Şampuan: Çok güzel papatya kokuyor fakat fazla bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. Sülfatsız şampuan isteyenlere göre değil.

Chantacaille Temizleyici: Bu Vanilya Club kutusundan çıkmıştı. Cildime kullanmayı hiç düşünmedim. Fırçalarımı yıkadım. İçerisinde granüller var. Bir nevi temizlik+peeling etkisi sağlayacak kendince.

Tresan saç toniği: Bu da herhangi bir kutudan çıktı. Lila kutu galiba. İçerisinde alkol var yüksek oranda. Kepekli saç derisi için bakım yapacakmış. Evet o kadar alkolle bunu başarabilir ben de inanıyorum ama benim saçımda değil.

Kalyon Tırnak Sertleştirici: Kurumuş gitmiş bitmiş tükenmiş... Zaten artık 3 kanserojenden uzak ojeler kullanıyorum. Bundan da uzaklaştığım iyi oldu.


Flormar Long Wearing L 14 ruj. Ben bu ruju bilmeden online sipariş etim ama bariz turuncu durdu yüzümde. Zaten hiç kullanmadım. Dura dura bozulmuş kokusu falan.

Flormar 310 oje. Bir ara o kadar çok french manikür yaptırıyordum ki.. Ucundan azıcık bile bozulsa düzeltmem gerekiyordu. Dediğim gibi artık kanserojen maddeler içermeyen ojeleri tercih ediyorum flormar bu kategoriye dahil değil maalesef.

Ecotools crease fırçası: Ya bu fırça ezilmiş. Şeklini kaybetmiş. Ben de atmak zorundayım çünkü başka türlü kullanılacak bir durumu da yok.

Guerlain Kiss Kiss Gloss # 847: Çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesiydi bu. Güzel bronz-şeftali tonlarında bir gloss. Fakat oldukça yoğun bir kokusu var aban göre. Yine de sonuna kadar kullandım. Bakmayın içinde varmış gibi durduğuna:)

Rimmel #470 Peach Delicacy oje: Kurudu.Fakat rengi güzel. 

Clinique Almost Powder: Detaylı bir post yazacağım ama güzel bir pudraydı. En azından cildimde alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. Sevdim.




Sevgiler :))

Mutlu Pazarlar :))

13 yorum:

  1. Nuxe yagini bende cok merak ediyorum, demek tekrar alinacak kadar iyi, bakmam lazim mutlaka! : )

    Bende bu aralar ivir zivir özellikle numuneleri vs bitirmeye calisiyorum, söyle dolaplarda yer acilsin ; )

    YanıtlaSil
  2. Nuxe güzel gerçekten vücut için. Kokusu da güzel. doğal içerikli. Saçlarda da çok güzel sonuç veriyor. Dolaplarda yer açılınca insan çok mutlu oluyor yaa :) Bakalım haftaya kadar birşeyler bitirebilirim belki :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler canım ağırlıklardan kurtulmuşsun :) Leaf and Rusher'ın birkaç ürününü denemiştim, yeşil çaylı bir temizleyicisi vardı onu severdim, satış grafiğinin düşük olmasından dolayı artık üretilmiyor bu marka tarihe karıştı. İyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  4. onorr teşekkür ederim :) leaf and rusher bilinemeden gitti valla aslında güzel bir marka gibiydi ama olmadı..

    YanıtlaSil
  5. pastel ojenin kanserojen maddeler kullanmadığını duymuştum başka hangi markalar bu kategoriye dahil biliyor musun ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzağa gitmeyin. www.catherinearley.com DBP,Toluen ve Formaldehit içermeyen ojeleri sadece 2 tl ye satıyor. 30 yıllık firma. Italyada bile var. Bir çok ülkeye ihracat yapıyor.Kaliteli ürünleri ve renkleride harika. ML si çok yüksek ambalajlarının.

      Sil
    2. www.catherinearley.com ojeeride DBP,Toluen ve Formaldehit içermiyor. Üstelik fiyatıda çok uygun. Şişeleri kocaman :) haberiniz olsun kızlar. Netten bakın derim.

      Sil
  6. cupcakecim pastel, rimmel, opi, essie, sally hansen, butter london, chanel, nars, orly 3 kanserojen maddeyi-dbp, toluen ve formaldehit- içermiyor.

    YanıtlaSil
  7. yenilere bayaa bir yer açılmış :)))

    YanıtlaSil
  8. hehe açılan yerleri en kısa sürede dolduracağım :D

    YanıtlaSil
  9. Organix'in her ürününün içinde formaldehit yok ancak. benim kullandıklarımda yok. diğer markalara nazaran oldukça az kimyasal var.. şaşırdım açıkcası. şampuan ve saç kremini deneyin isterseniz, belki düzleştirici,kıvırcık düzenleyicilerin yapılarının güçlü olması gerektiği nedeni ile bazı kimyasallara ihtiyaç duyulmuştur, bilemedim...

    YanıtlaSil
  10. şampuan olark mocha espresso olanını kullanmıştım ama onda da vardı, moroccon oil olanında da vardı :(

    YanıtlaSil
  11. oooo ne çok ürün bütmiş, pudra peeling sampleler:))))

    YanıtlaSil