İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Laura Mercier Tinted Moisturizer

Herkese merhaba :)

Renkli nemlendiriciler diyarının bir kraliçesi varsa o da Laura Mercier dir. Kendisine ödediğim her kuruşu helal ediyorum. Ben en açık rengi olan porcelain i kullanıyorum. Nude da oluyordu tenime ama yine de porcelain aldım. Referans açısından mac nc 15-20 arasındayım.

Bu renkli nemlendirici için Laura Mercier lightweight flawless coverage demiş. Evet hafif yapılı;ciltte kesinlikle ağorlık hissi oluşturmuyor. Bir renkli nemlendiriciden çok daha kapatıcı. Hatta Bobbi Brown Natural Finish Long Lasting Foundation kadar kapatıcı neredeyse. Şu an cildim Dior Nude un gazabına uğradığı için, sürekli ilaç kullandığım için bunu kullanıyorum. Sanırım bundan sonra nadiren fondoten kullanırım çünkü cildimi hem yormuyor hem de benim için yeterli kapatıcılıkta. Ben cildimdeki bütün kusurları kapatmak gibi bir arayışta değilim ufak tefek sivilceydi lekeydi beni çok rahatsız etmiyor açıkçası. Çok sorun olursa bunun üzerine minik bir kapatıcıyla sorun çözülecektir. Bu arada bu ürünü yoğun uygulamak isterseniz kat kat durmayacaktır. Bu da artı bir özellik. SPF 20 koruması da var. Kış ayları için ekstra bir durum yoksa gayet yeterli benim için.

Sözün özü: Evet pahalı 136 tl gibi bir fiyatı var. 50 ml. Fakat beklentilerimi karşıladığı için bittikçe yenisini alacağım.

Not: Fotoğraf makinem bozuldu. İstediğim netliği vermedi ama yine de ekleyeyim istedim resimleri. Minik bir benim var onun üzerinden etkili bir kapatıcılığı olduğunu görebilirsiniz.




18 yorum:

  1. aaah ah bi alamadım şunu :D 136 tl çok pahalı ya büüü :<

    YanıtlaSil
  2. gösdecim ben de aynen öyle diyordum alsam mı almasam mı diye gide gele aldım. iyi ki almışım :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatı iyi bence çünkü 50 ml, fondotenlerle kıyarlarsak oldukça fazla miktarda. Bende lm bazı çok merak ediyorum kimisi çok beğeniyor kimi çok kötü diyor.

    YanıtlaSil
  4. özgecim baz için haklısın herkes farklı bişi diyor keşke sample olsa :(

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım parfüm ve alkol içeriyor mu biliyor musun? Bi de pahaliymis hakkaten:(

    YanıtlaSil
  6. yeldacım alkol de parfüm de yok :)

    YanıtlaSil
  7. bende helal edıyorummm:)

    YanıtlaSil
  8. canım güle güle kullan tekrardan :) bu ürünü yorumlamanı bekliyodum bende..peki parlama yapma ihtimali varmı..bide sen üstüne set pudra geçiyo musun?

    YanıtlaSil
  9. Fondöten yerine rahat geçer mi bu?

    YanıtlaSil
  10. detunacım :))

    bb cim teşekkür ederim. ben üzerine çok çok hafif pudra geçiyorum o da mevsim yaz olduğu için. kış olsa gerek duymam. oil free olduğu için çok sıkıntı yaratmadı.

    Elaselcim geçer. Bir de senin cildin de hatırladığım kadarıyla sorunsuz maşallah:) bobbi brown u sevdiysen bunu da seversin.

    YanıtlaSil
  11. inşallah bigün alacağım, listeye attım:D

    YanıtlaSil
  12. İnşallah alacağım, listeye attım:D

    YanıtlaSil
  13. Neslişimmm güzel arkadaşım benim :) aklımda bir sürü renkli nemlendirici vardı.. Hepsini eledim ve LM renkli nemlendirici ile Benefit You Rebel renkli nemlendirici arasında kararsız kaldım. Özellikle You Rebel'in yorumları harika ve olumlu hep.. Bi de karma ciltliyim ya, bundan dolayı çekiniyorum da You Rebel almaya pffss :/

    YanıtlaSil
  14. Aklımda bir sürü bir sürü renkli nemlendirici vardı.. Baya bi araştırdım ettim şimdi 3 marka arasında gidip gelmekteyim.. Mac, LM ve Benefit. Özellikle Benefit'in renkli nemlendiricisi You Rebel inanılmaz beğeniliyor ve hakkında yapılan yorumlar hep olumlu :/ aslında LM istiyordum ama fiyatı biraz fazla gibi sanki.. acaba şimdilik Mac veya Benefit mi alsam diyorum..??


    Bu arada güle güle kullan canım, bende yazın fondöten yerine renkli nemlendirici kullanmak istiyorum artık.. Gerekirse üstüne Mac'in Msf pudrasından geçerim. Ama önce hangi markayı alacağıma karar vermem lazım :D

    YanıtlaSil
  15. tatlımmm:)teşekkür ederim:) blogdan okudum sağlığın iyiymiş gayet çok sevindim:) laura mercierden ne kadar memnunum sana anlatamam. boşuna beklemişim almak için.evet pahalı ama her kuruşu değiyor inan ki:)

    YanıtlaSil
  16. of nerden alabilirim şunu :( internetten araştırıyorum ama bulamıyorum..

    YanıtlaSil